Accepterad Liam fors | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cr7.aep2

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980559019/

Ditt Hex-ID: steam:11000013cd070ab

Vad är din discord tagg? cr7.aep2

Vem var det som bannade dig? Hassan071001

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-05-04 17_22_38.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag spawnmenu abusade och jag vet att de ska va ban och jag gjorde fel och vet de själv. vet inte varför jag gjorde det asså och vill inte va bannad men jag gjorde ett misstag... hoppas ni accepterar min förlåtelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare crashade en bil och sen tog vi spawnmenu och det var jätte dumt och sen spawnade vi gänghuset och tog en ny bil och körde sen tog dem mig i samtal.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och borde inte gjort som jag gjorde och nu kommer jag börja tänka 1 extra gång innan jag gör något och detta var inte rätt de jag gjorde så ni gjorde rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså minns inte riktigt men har bytt jobb innan 14 dagar har gått och då bannades jag för suntförnuft och då lärde jag mig att aldrig göra om det igen och alltid tänka en extra gång en gjorde inte det denna gången men nu kommer jag ha lärt mig att aldrig göra om det IGEN.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte va så dum att ta spawnmenu jag skulle istället gjort så att jag springer till ett garage och tar en bil och kör till gänghuset eller springer till huset eller hyr en cykel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig använda spawnmenu igen i onödiga situationer och at aldrig liksom abusa de och använda de i till exempel såna här lägen och istället RPA som en normal person i unive och kommer aldrig göra om det ALDRIG ALDRIG. för nu har jag lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka