Accepterad Liam Bladh | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Bladh

Vad är ditt discord namn? Bladisch

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. Daniel Friman heter min karaktär och är en snäll och omtänksam man mot de som är snälla mot honom. Han gillar att hjälpa till och tycker det är kul. Han gillar att jobba och gillar att göra nytta i samhället. Han är född 2000 talet och är då 24 år. Han är ofta glad och sällan arg men när han blir arg kan han bli väldigt arg men det är inte ofta. Han gillar sport och att hjälpa andra. Han kan även gilla att jobba och att nå mål och drömmar. Om han jobbar gillar han det för att sätta upp mål och kämpa för att nå de målen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra reports om jag ser ett regelbrott från en person, jag kan komma med förslag till servern för att göra servern bättre och skriva om jag hittar några buggar eller annat. Jag kan även hålla mig till serverns regler så det blir roligare för alla och jag kan hjälpa andra med reglerna också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna själv hela tiden. Som t.ex att jag blir stannad av polisen och de vill visitera mig när jag har pistol på mig och då slår jag dem och springer därifrån och kanske gör lite regelbrott för att jag inte ska tappa pistolen eller åka in för vapenbrott. Det kan även vara att man gör saker för att alltid komma undan från att förlora som att köra därifrån när någon riktar mot en och försöker råna en eller kidnappa för att man inte vill bli av med sina grejer eller vara kidnappad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. VDM innebär "Vechile deathmatch" och betyder att man använder sig utav ett fordon för att skada någon grovt eller döda någon. RDM är ungefär samma sak men innebär "Random deathmatch" och betyder att man skadar någon grovt eller dödar någon med våld utan anledning. Kan vara att man slår någon till döds eller skjuter någon utan anl. NLR innebär "New Life Rule" och betyder att man inte ska komma ihåg något från de scenario man dog i. Alltså ska man inte minnas vem som döda än, varför man dog, vad som hände när man dog eller innan. Kan mera men kommer bli en bibel om jag fortsätter:)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna servern innan i ett halvår men sen sluta jag och bytte server men ingen toppar Unive. Så nu ska jag tillbaka och fick mycket beröm av staffs och spelare för att jag har bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att rpa efter regler och rpar för att det är kul och inte för att vinna. Behöver inte vinna alla scenarion för att det ska vara kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka