Antagen Liam Bladh | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Bladisch

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Varför ska just du bli staff? Detta känns som en väldigt rolig uppgift och jag hade nog tyckt att det var kul. Jag vill ha en större uppgift och jag vill lära mig mer om hur det är bakom kulisserna osv. Jag hade varit aktiv som staff eftersom det verkar roligt och jag hade engagerat mig. Jag hade följt riktlinjerna som ni sätter på staffs och kommer ej att vara korrupt. Jag hade även mest tillbringat min tid åt staff arbete och inte åt att rpa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är alldeles för mycket regel brott i krim rpn och det fuskas och det skjuts hela tiden. Det sker även jätte mycket korruption inom yrke vid bland annat blåljus verksamheten för att rädda andras liv och ta bort deras krycka. Det blir inte rp. Det sker mycket regelbrott inom krim rp som t.ex fear rp och power gaming.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi skulle behöva specca mer och ha koll på rpn som sker i servern. Man måste vara uppmärksam och samarbeta så inte alla speccar samma hela tiden. Vi måste även vara hårdare med reglerna och inte bara ge varningar eller annat. Vi måste även ha mer koll på loggs för att se vad som sker där bland annat folk tar ut pengar och så. Och vi måste specca områden där det sker mest som i till exempel Grove Street eller sandy. Man måste även hålla koll på sjukhuset där det oftast blir kaos och vissa korrupta sjukvårdare tar bort kryckor för att det är deras kompis.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Mans ka se till att inte bryta mot reglerna själv och hålla sig till de uppgifter man har fått. Man ska även se till att hålla sig till riktlinjerna som en staff har och man ska bete sig när man tar ärenden i support och i reports. Man ska vara rättvis i alla ärenden och inte straffa en sida för att man kanske inte gillar den sidan. Samma sak om man har en kompis i ett support ärende så ska man ändå vara rättvis och inte bara hjälpa hen.

För mig är det väldigt viktigt att vara proffitionell eftersom att annars så håller det inte om man ska ta support och annat. Man måste kunna bete sig annars så har man kommit fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte rpa lika mycket längre kanske rpa polis lite då och då men jag kommer ägna min tid mest åt staff arbete. Privat liv är privat liv och är min första prioritering men jag kommer fortfarande vara mycket aktiv som staff och kommer vara engagerad och lägga mycket tid på det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i nästan 1 år om ungefär 2 månader. Men efter sommarn tog jag en paus och blev medlem igen i början av december. Sen dess har jag rpat på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart staff på annan server men som inte var så särskilt stor men kan lite om hur man ska agera och hur man ska bete sig osv. Men jag har inte jätte mycket erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? support för att jag inte alltid gillar att sitta i ett samtal med två olika parter som hela tiden väntar på svar av mig som kan vara avgörande för de olika parternas framtid inom Unive. Jag vill helst jobba med att specca på servern och inte hela tiden ta samtal i support. Jag vill helst inte heller vara servervakt eller krim ansvarig men kan absolut vara det om det är den ända lediga platsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka