Nekad liam. | Ban överklagan [Eddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamros1/

Ditt Hex-ID: 110000113782317

Vad är din discord tagg? liam#0122

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? dc

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? banad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag blev inkalad till support och så anklaga dom mig för massa skit som inte va sant så då blev jag skit sur och så börja jag höja min röst och så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev inkalad till support för något som jag inte hade gjort så jag hoppa support och sa ja vad är det och så sa dom massa skit detta va väldigt länge sedan så kommer ej ihåg men det va något med att dom anklaga mig för massor saker och så blev jag väldigt arg och höjde min röst och så den så tyckte dom att det va staff disrespekt när jag sa att dom inte gjorde ett bra jobb när dom inte lyssna på båda sidorna av myntet som man ska om man ska va staff sen så blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja asså det va fel av mig att höja min röst och säja till för det är ju endå dom som bästemer men när man har varit mod själv och vet hur det funkar så blir det väligt frustrerande när man ser någon som utför sit jobb velaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte höja tonen och sagt till på ett lungnare sätt och bara accepterat sitvationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte höja rösten i support

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka