liam | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? kakan#0122

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 09:00-22:00
tisdag 09:00-22:00
onsdag 09:00-22:00
torsdag 09:00-22:00
fredag 09:00-03:00
lördag 09:00-03:00
söndag 09:00-22:00

Berätta om dig själv jag är en kille som kommer från Stockholm är alltid positiv och tacksam. jag har dyxeleksi men jag försöker så bra jag kan. jag försöker alltid sprida glädje runt mig och få alla att må bra runt mig. jag va mod här innan och tyckte det va extremt roligt sen så hände det lite saker så jag avgick men nu är jag tillbaks bättre en aldrig för. jag tycker att rätt ska va rätt och kommer aldrig bry mig om det är någon i min närhet som fåt ban eller om det är någon som jag inte känner det ska va lika för båda. jag spelade innebandy förut men jag sluta efter som jag har skidat mitt knä. jag har en lillebror och 2 storebröder. minaföreldrar är skilda men det gör inget för har dator oss båda så kommer kunna va activ hela tiden jag älskar att ta support och hjälpa folk som behöver hjälp kommer även va väldigt activ ig då det är viktigast och på forumet tycker jag det är roligt att sitta och läsa och neka eller godkänna.

Vad skulle du göra om du blir staff? vad jag skulle göra. jag skulle göra allt i min makt att få denna fina server att bli så bra den bara kan och få alla att trivas. jag kommer göra så att spelarna kan fokusera på att ha skön och bra rp inte att det står bilar över allt och att dom blir VDMade och RDMade. jag skulle sitta i /noclip och se till så att alla kan sköta sig gå på alla reports jag kan äver att bara va vid dom ställena där det brukar va mest lall och se till så att alla som inte kan RPa får en ban för lal så får dom göra en banöverklagan och så får vi se om han har förståd sitt fel eller inte. jag kommer göra all i min makt att göra så dom högre upsata inte behöver göra allt skit jobb så dom kan fokusera på dom störe sakerna. jag skulle speca senarion och se till så allt går rätt till och så klart göra allt jag kan för att alla ska ha roligt. jag skulle sita i support hela dagarna och ta support ärenden medans jag gör staff ärenden ig jag kommer altid ha en god atityd mot alla jag snakar med och kommer aldrig döma någon.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 månader men jag tog en paus i typ 1 månad för det hände lite saker som jag ej vill gå ut med här men nu är jag tillbaks.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag vill bli support här för jag va mod här inan och trivdes som fan. jag hade så extremt roligt och träffat många nya kompisar inom spel värden tack vare denna fina server. så då känner jag att jag vill ge tillbaks och hjälpa till med så mycket jag kan och va tacksam för att hela staff familjen gör allt för att låta folk som mig och alla andra spelare ha så extremt roligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer fokusera mycket på IG då jag vill att alla ska ha roligt medans som rpar inte behövas skriva report hella tiden och så att dom bara kan fokusera på sin egen RP och inte andras jag kommer även göra det mycket lättare för dom högre uppsatta så dom kan fokusera på dom större frågorna så dom slipper åka runt och DVa bilar. jag komer även sprida extremt mycket glädje inom staff familjen och försöka göra mitt bästa så att alla trivs här i denna fina stad.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har mycket erfaren het då jag har varit mod här innan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan ganska många som jag har lärt mig här kommer några
/sqlban [id] [anledning].
/sqlunban [id] det är för att unbanna någon.
/kick [id] det är för att kicka någon.
/dv [radius] är för att ta bort ett fordon.
/setjob [id] [jobbnamnet] [rank] det är för att ge en person ett jobb.
/bring (id) För att tpa en person till dig.
/tpm det är om du ska tpa till ett visst ställe.
/goto [id]. För att gå till en person
/noclip. Jag tycker detta ska användas bara om du ska speca scenarion eller någon.
/spec id eller steamnamn.
/revive för att få nån till liv.
/sqlbanoffline för att banna någon om det har loggat.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag har extremt lätt att lära mig till nya system och allmänt bara lätt att lära mig saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? ABSOLUT INTE och om jag inte bli support här så kommer jag såklart fortsätta spela och söka senare igen.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag har dyxelexi men jag försöker alltid göra mitt bästa och kommer alltid göra vad det en handlar om.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka