Nekad liam | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? LIAM

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? LIAM#0122

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10-05

Hur länge har du spelat på Unive? typ ett år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hålla koll så att alla sköter sig runt om mig och banat/kickat dom som inte gör det och om det skullr va något grövre så skulle jag hoppat support och bet dom bana dom,,

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt efter som att det är extremt många senarion som blir förstörda av folk som inte kan rpa och då hade det varit mycket lätare att va sv för då kan man göra något åt det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror jag skulle koba göra unive till en bättre plats efter som att rpen inte skulle bli fuckad av folk som inte kan rpa och förstör polis senarion

Varför ska just du bli servervakt? efter som att jag kommer alltid bana/kicka om det är någon som gör fel jag skulle dva bilar om det är någon bil som står mit på gatan jag skulle kunna förbättra polis rp senariona efter som att det inte skulle komma folk och fucka senariona med coop bait med suntförnuft och allt sånt

Varför vill du bli servervakt? efter som att jag ser folk förstöra rp från massa olika vinklar och då vill jag få bort det så folk kan rpa på och inte bry sig om dom som inte kan rpa

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag kan alla

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men det va för svin längesedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

-rep Jag tycker du borde utveckla lite frågor, som t.ex Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Så tycker jag att du borde skriva kommandon. Som /dv tar bort fordonet eller /kick ID Anledning

-rep Jag tycker du borde utveckla lite frågor, som t.ex Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Så tycker jag att du borde skriva kommandon. Som /dv tar bort fordonet eller /kick ID Anledning
jag har varit mod inan och det vet många så tror dom litar på en

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka