Nekad liam.09 | Ansökan till Utvecklare [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam fransson jag är 15/08 och fyller år 2008 26 ocktober

Vad heter du på discord? toxic_mystic.

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? jag har mycket kunskaper om skripts men det bror på skriptens jag är van med c++ och java sen har vi bara att lägga till mods eller att utveckla det finnas olika delar av utveckla det finns att utveckla mods eller att utveckla rp till jobb exempel Securitas vi säger att dom böver ett bättre system då kan jag utveckla deras system om det är nödvändigt eller om det inte är så så kommer jag som utvecklare att hjälpa dom med deras system eller att utveckla billarna på polis till annu mer jag kan skriva hella dagen och det skulle inte räka på det jag kan utveckla det är bara början på allt och att få en bra arbetas miljö och att ta det lungt under allt utveckling och att dubbel kolla för att hindra buggar. och att inte spring runt och shita i utvecklingen eller att vara krupt och att arbeta så bra du kan och att inte vara aktiv då jag kommer vara så aktiv jag kan under utveckling på mina tid er så allt blir bra och att lyssna på alla. hoppas jag gjorde att bra jobb med att skriva detta det tåg lång tid men om jag blir nekad så är jag glad att göra om men hoppas att detta var nog mvh/liam f. men det jag mest vill utveckla är nof mappen samt namn på olika ställen asså typ att grov street är tip Rinkeby och har massa skripts och annat och nu har jag läst på lite mer och lärt mig allt.

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? nej men vill börja men att utveckla denna servern till det bästa det går till på ett bra sett då jag kommer vara aktiv och hjälp sam med allt och skapa en bra arbetas miljö och kan lägga till att jag hjälpte myket på vation där jag var sr.mod och hjälpte med att skapa jobba och att utveckla serven på vation men jag sluta för alla mina kompisar kör på denna servern så ska utveckla så myket inom mina kunskaper och andras kunskaper och jag skulle aldrig vara rädd för att fråga om hjälp eller att fråga mer en des böver det är allt bra att fråga så man inte gör fel och gör allt i sin makt för att utveckla på ett provsitt sätt i nöd och att hjälpa med buggar samt att man utvecklar systemen på många av jobben som böver lite extra hjälp med systemen eller annat som jag kan hjälpa med om det böves i nöd och att ta tid på sin utveckling så man inte stressar eller att man shiter i man måste ta sin tid på att utveckla och sattas mer på att utveckla servern och inte rp lika mycket och att ta sin tid för att få så bra så mjöligt som man kan och jag som är ny till utveckling men måste börja nån stans och börja min karriär på den bästa servern så om jag skulle bli utvecklare så skulle det vara en dröm att börja min karriär på denna serven det är nåt som inte många får upp liva har på unive/multistaden den mast aktiva serven i Sverige och det skulle vara en ära att få den chansen imon unive

Finns det något annat du skulle vilja berätta? tack för chansen för detta och att jag skulle utveckla fört skulle vara mapen på ett bra sätt. och jag kommer ta tid på det jag ska utveckla och kolla så allt funkar bra utan buggar. har läst inom alla regler samt info jag fattar om ni ksk inte vill ha nån som inte har all erfarenhet till utvecklare. men jag tycker att man måste börja nån stans i son karriär som utvecklare och jag lovar att jag kommer vara aktiv och satsa allt på serverns utveckling på all nivå då jag kommer hjälpa med allt ni vill ha hjälp med eller civilare och jag kommer knappt att rp nå mer och satsa allt på utvecklingen på hög nivå då jag kommer vara aktiv under min tid som utvecklare och att lära mig mer saker under utvikningen samt att jag kommer vara aktiv. och jag kommer utveckla servern till det bästa vi kan tack och hej. och vill vara tydliga med att jag helt ny till utvecklare om jag blir godkänd men måste börja karriär nån stans. samt ska kolla på en bättre skript till att när man blit kickad så ser man varför samt jag har mycket planerat allt jag har tänkt är exmpel ny mapp en klar skript till mapen det är en mapp runt stockolm och har myket skripts på allt möijligt och det jag är på är myket utveckling på serven har myket som jobb skripts eller annat jag kommer fouksera mest på utvecklingen på unive och visa att jag är rätt person för jobbet som utvecklare och har sätt att secuitas hand fänglse inte funkar och tänker att hitta nåt bra skript så den inte buggar och det jag har varit utvecklare området mest är någ runt jobb området och skripts till jobb och myket mer förlåt om jag har felstavat lite men jag har ashd men om jag skulle få detta så skulle jag utveckla alla av min tid på detta skulle sluta helt med rpn och skripta och kolla om det är några buggar på jobb eller annnat då jag kan mycket om det av jobb samt att jag skulle göra allt i min tis och makt att göra serven så det är så lite buggar så möiljt och jag ska visa mig dom

MIN AKTIV HET
ALLA DAGAR

MÅNDAGAR
14:45 till 22:40 slutar skolan 14:10

TISDAGAR
14:30 till 22:40 slutar skolan 14:00

ONSDAGAR
14:20 till 22:40 slutar skolan 13:50

TROSDAGAR
14:25 till 22:00 slutar skolan 14:00

FREDAGAR
14:10 till 04:50 eller 03.40 slutar skolan 13:50

LÖRDAGAR
11:10 eller 13:10 till 02:30 eller 03.00 har ingen skolla

SÖNDAGAR har ingen skolla
09:10 till 01:00

OM DET ÄR LOV SÅ ÄR TIDERNA ALLTID 11:20 till 02:10 varje dag det är lov utom söndagar inan skolan då är det 11:00 till 00:00

allt är från mitt schema från skolan
och ibland så kan jag inte. men mest av tiderna är på pricken. om jag har skrivit för lite så är jag glad att skriva mer om det bövs och kommer utveckla mig själv under denna tid som utvecklarna det kan jag lova. det var allt jag skriv hoppas att det var en bra text och att jag är tack sam för att få denna chansen om jag skulle bli utvecklare och ja som det står på många andra ansökningar ja jag skulle fortande spela på servern även om jag blir nekad men jag måste tro det var allt för mig tack det var allt mvh/liam fransson född 08 2008 26 october vad det nåt dom saknas eller dålig säga bara till mig då tack hoppas att detta var någ skriv ett långt tag. men om jag har gjort dåligt bara ge mig en chans ska jag vissa hur aktiv jag är: och jag vill hälst satsa på att utveckla jobb och runt dom områdena. men skulle ta vilket område som hälst men jag önskar om jag skulle bli godkänd att gå i områdena runt jobb utveckling och bara utveckla till allt inagme till saker inom dcn och mer jag vill börja nån stans jag fattar att ni ksk inte vill ha nån som inte har varit utevcklare så länge men ge mig en chans så kan jag visa vad jag går för och hur bra jag är på utevckling bara ge mig en chans så ser ni att ni gårde ett bra val att anställa mig till utvecklare

Senast ändrad:
@Limpis sorry för pingen men varför blev jag bannad från dc jag satt bara i vänta till intrevju

Tillbaka