Inaktuell liam.08 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568796893/

Ditt Hex-ID: 11000015fe03cdd

Vad är din discord tagg? toxic_mystic.

Vem var det som bannade dig? vet inte kommer inte fram

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: flagga-finland-1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade roller på en annan server och har ingen bild

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle vänta på en intrevju till att bli utveklare men jag blev bannad från kan gå in på unive på fivem men inte på dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har lämnat den servern jag joina min kompis dc men jag viste inte att jag var medlem där jag har lämnat servern och jag har bara kört på unive det var min föra server jag körde på men jag viste inte att jag var kvar på servern men har lämnat den nu kan jag få en till chans elle kommer inte upp stå igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en bannn tidgare att jag använde min jobb menu för att ge böter på en bil men den hade inte svensk regplåt så fik jag sv bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde lämna servern när jag börja på unive men glömde att göra det men det ät gjort nu och dubbel kolla på alla servrar jag är med i och kolla så jag inte hade nåra roller på nån annan server så nu har jag lämnat alla andra rp servern och har inga andra roller på nån annan server skulle jag kunna få en till chans vill spela på unive då det är den bästa servern jag har spelat på bästa scripts och bra mods vad kan man säga men viste inte att jag var kvar på den servern lämnade och nu vill jag komma tilbcka och rp på unive :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag borde lämn dcn eller säga upp min roller inana man lämnar till en annan server det kommmer inte hända igen jag lovar kan jag få en chans till då jag vill ge mig in i rp igen och vissa att jag hade gjort ett fel men lämna server och vill komma tillback på servern det skulle uppskatas mvh liam :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja vet och kommer bara vänta på svar avv staff :) hoppas jag kan komma tilbacka och rp :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka