Accepterad lexy | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexy

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? Lexylul#2572

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 1914

Berätta om din karaktär. Mina karaktär heter Fabian Andersson just nu lever han fattigt utan hem och vänner han försöker skaffa pengar så han kan skaffa sig själv ett körkort och jobba på postnord där han hört man kan känna lite stålar på. Fabian är en snäll kille men kan ha lite attityd då och då för han hade ingen bra uppväxt, Han föddes i Danmark och uppväxt där tills han var 7 där hans föräldrar började ta droger och pappan slog honom och hans uppväxt påverkade skolan och familjen där en dag mamman fick nog och ringde polisen på hans pappa. Fabian och hans mor flyttade då till Sverige där han var ungefär 10 år där dom tyckte det skulle va bäst för Fabian han tyckte väldigt mycket om sin moster där dom var ganska nära så han och hans mamma åkte och hälsade på där och bodde där i sverige tillso dom kunde köpa eget hus och Fabian fick börja skolan och fick inte så mångta nya vänner där han blev mobbad till slut så byte han skola för hans mamma orkade inte med det mer så dom flyttade igen nu när dom fick ett hus då flyttade dom och fabian gick ny skola men hans mamma mådde inte riktigt bra så hon började med piller och dricka och sånt så en dag kom soc och tog fabian och sen så fick han inte veta mer av sin mamma han var där i 5 år tills han blev 15 då han fick gå fri så han flyttade till unive och där änu ett nytt mysterie fortsätter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, jag kommer att utgå mycke ifrån suntförnuft. Försöka att se till så att alla har en bra tid och bra stämning, jag kan bidra med mycket aktivitet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara kul för alla och för mig så även vid vinst eller förlust så ska jag bidra med bra rp och göra så alla nadra ochså kan ha den bästa tiden på unive som dom kan ha medans jag ochså har det.

Hur hittade du Unive? kollat mycket på youtube där dom kört här och mina vänner så tyckte det såg kul ut så tämkte testa och är nu fast i servern
 
Vidare till muntlig intervju, lyckatill du har 2 dagar på dig att ta din intervju om du inte tar den i tid så kommer den att bli nekad
 
Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top