Accepterad lexy | Medlem ansökning [Emnez] [Kryddaa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexy

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Lexylul

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fabian Anderson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, ansvarsfull och social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Fabian andersson han är 24. när han föddes så levde han bra sen blev hans föräldrar alkolister och när han började skolan så kom han alltid med blåmärke i huvudet eller på armarna sen frågade alltid hans lärare varför han hade blåmärke på sig men han vågade aldrig säga något för han gillade sina föräldrar ändå för han ville inte bli av med dom, men sen när han kom upp i 5an så förstod han att han var tvungen att säga till hans lärare vad hans föräldrar hålde på med mot han. sen efter 1 vecka så fick han flytta till en annan familj som hjälpte han med läxor så han kunde få bra betyg, sen när han gick ut 6an så fick han bra betyg. sen när skolan började så kände han inga i sin nya klass så han började hänga med anndra folk som snattade och då började han också med det men ett tag senare så ville han inte mer. så han började fukosera på skolan så att han fick bra betyg sen när han började i gymnasiet så träffade han nya kompisar och sen tog han studenten. sen flyttade han

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte bara tänka på att vinna tex jag gör ett jag med bil jag är polis och det blir footjag då är det jätte tråkigt att ta ut en tazer och bara skjuta de e bara tråkigt för den andra motpartnern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ehh varit p bannad i 2 år för fusk för glömde stänga av de när jag kom in på unive de e en av de ggrna sen minns jag ej mer och lärt mig att inte fuska och att inte glöma stänga av de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, metagaming och powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka