Nekad Lexor | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lexor

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? Lexor

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär kommer heta Lexor och efternamn G och min karaktär är 27år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är en lojal människa omtänksam samt rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lexor G är född i Grekland där han hade de tuft som liten men såg alltid upp till att bli polis Lexor G var tvyungen och flytta till sverige då Lexor började med kriminellhet och hade en svår period nu vill Lexor flytta tbx till sin gamla stad och börjat på nytt och vissa att han är en bra och omtänksam man och börja bli polis och vissa att han verkligen brinner för sitt och skaffa Sig en fin familj i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som spelare på servern, kan bidra att han en bra o social rp men ändå på en hög rp nivå och sedan skapa roliga o fina minnen men alla spelare på servern så alla får ha en rolig rp men inte lallig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste alltid vinna o ha roligt men kan också låta dem andra spelarna ha en rolig rp och låt dem vinna ett scenario TEX: Bankrån man måste inte alltid ta fast rånarna eller Åka från Polisen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var FearRp men jag fick en varning och dom sa till mig vad jag skulle göra så jag har börjat gjort så och sen dess har jag inte gjort om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är random deathmatch alltså att man dödar någon utan anledning och syfte. VDM är att man dödar någon genom att använda ett fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer vara inne nästan hela tiden om man inte måste plugga eller om jag är ute med vänner och familj

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär. Anledning är att du inte får heta på discord som ditt ingame namn.
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka