Accepterad LeX03 | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeX03

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Roni

Vad är ditt discord namn? LeX/l.ldtbl.l

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. jag växte upp i förorten och har alltid levt ett liv bland kriminella, jag ville inte bli som min pappa men slutade upp med att jag började baxa sedan gick allt utför. Jag gillar att hänga med mina grabbar o tjäna pengar, vi gör allt från att sälja till misshandel för att få lite pengar, eftersom min pappa sitter inne är jag den enda som kan försörja min mamma och lillasyster. Jag va egentligen en bra kille, i gymnasiet hade jag bra betyg och var populär men när min farsa åkte in hoppa jag av i sista året och började tjäna egna pengar. Jag hoppas att jag en dag tjänat tillräckligt mycket för att få ut min syster och mamma ur den här skithålan till ett bra kvarter och hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa scenario's kan också hantera alla scenario's rätt utan några konstigheter, är bar på att skapa rp scenario på ett rätt set

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte om att vinna hela tiden, de handlar också att ha kul inte bara att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm/randomdeathmatch asså att någon dödar dig utan någon anleding alls, VDM/Vehicledeathmatch att någon advänder sin bil som vapen och kör över dig med den, combatlog/att du lämnar severn eller drar ut ditt internetkabel för att skipa ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp servers nu I några år, är och varit Pc checker för några servers

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit staff och pc checker på några servers, är fortfarande pc checker för 1 server

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka