Inaktuell teeshay | Ansökan till PC Checker

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teeshay

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad heter du på discord? tryckaren9

Vilka kunskaper har du inom PC Checking? Jag vill ansöka till PC Checker. Jag hittade ingen PC Checker ansökan så jag tänkte skriva här. Jag har väldigt mycket kunskaper inom PC check jag har alla appar som behövs har över 150+ metoder och har även sätt att hitta bypasses så som royal,spotless eller grin. Jag är vän med flertals pc checkers runt om på amerikanska servers jag vet hur en pc check går till och hur man hittar om folk använder bypasses, cleaners eller reverse engineering (För att skapa bypasses). Alla dessa metoder kan hittas. Beronde på hur bra man gömt sitt fusk kan en pc check ta ifrån 3-50 minuter och ibland mer om man har gömt fusket bra. Jag har märkt att många på eran server fuskar blir pc checkade och kommer förbi. Jag har hört att ni använder er av echo,ocean eller storm vilket är väldigt dåliga program som är lätta att bypassa. Ska man göra en bra pc check bör man använda anydesk eller team viewer. Finns så klart bypasses för dessa 2 men går att hitta väldigt snabbt. Jag blev nyligen medlem på Unive och vill göra det till en plats där det faktiskt är värt att köpa krim och gäng nu känns det som att alla fuskar och jag vill ta tag i det. Så om nån skulle kunna testa mig kontrollera mig vad ni vill så är jag tillgänglig.

Har du tidigare erfarenheter inom PC Cheking på FiveM servrar? Har lite inom fivem utveckling men eftersom att denna ansökan är för PC Checker så ja jag har flertals erfarenheter jag känner flertals människor inom PC Checker världen. Jag har varit pc checker på Trakten och flertals engelska servers.

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Ja, Jag har även proof över alla methods kan basically allting inom checking även hur du finner bypasses så som Spotless, Royal eller grin.

Senast ändrad:
Är aktiv hela dagen om ni nu skulle godkänna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka