Accepterad LeX03 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeX03

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199334085343/

Ditt Hex-ID: steam:110000151e2d2df

Vad är din discord tagg? l.ldtbl.l

Vem var det som bannade dig? Kden

Bild på banmeddelande: image_2024-10-11_153624406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är medveten om varför dom bannade mig och står för mitt straff. Jag fearrp och det var inte alls okej. Jag kunde utfört scenariot så mycket bättre och tagit upp mina händer istället för att fearrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till vallmo plocket och ser två av mina fiender. Jag väljer att rikta mot en av motparten eftersom att den andra hade en krycka i handen, jag såg inte han som ett motstånd. En av motparten vägrar att ta upp händerna och då väljer den andra motparten med krycka att dra upp ett vapen och sköt ner mig, alltså hans krycka var buggad. När jag ligger död kör dom iväg mig och dumpar mig i en grav och sedan förnedrar och snackar med min döda kropp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väll säga att bannen är såklart inte felaktig, men tycker det hade varit trevligt att ni hade kunnat höra min historia av det hela innan ni väljer en bann. Det som jag skrev står för mitt straff men motparten i detta scenariot utförde också regelfel. Ingen i detta scenariot var felfria helt enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare, vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra annorlunda är att jag kunde tagit upp händerna när dom riktade mot mig och följt reglerna. Jag borde inte gjort som dom gjorde helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? såklart jag har detta kommer aldrig att hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka