Nekad Koskoss | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802736278/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd1de96

Vad är din discord tagg? koskoss

Vem var det som bannade dig? maricc

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-08 222834.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag lämnade så jag fick krycka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade precis varit med om en shoot on sight av samma personer som jag blev skjuten av för typ 10 min sen. Jag blev då skjuten utanför mitt egna gäng hus och sedan cirkulerar de områden och väntar på folk att skjuta bara föra att. Jag hade haft krycka sedan 12 idag nästan nonstop, det är anledningen till varför jag gjorde som jag gjorde. Självklart är det fel av mig fortfarande detta är inge bortförklaring utan anledningen till varför. Har varit rätt tråkigt att ha krycka nästan nonstop i cirka 6 timmar. Sen har jag försökt göra så de får åtgärdet men det blir aldrig något av det så försöker inte längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, staffsen gjorde sitt jobb bra och skötte de snyggt även så vill ge kredd till dom för det. Jag tog min åtgärd och har lärt mig min läxa. Men som sagt anledningen till varför jag gjorde va för det jag skrev åvan. Jag kommer ABSOLUT inte göra om detta och har inte gjort det förut, är inte någon problem spelare helller, vill kunna rpa utan att bli skjuten var 5 sekund av någon p12a. Min historik är rätt bra och kommer inte göra om detta igen, har lärt mig den hårda vägen och fick min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade visst blivit bannad för vdm, men har inte blivit bannad vad jag vet om så måste varit felakti ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade gjort något annorlunda så hade ja självklart inte gjort det igen, och jag hade bara fått stå mitt kast och ha krycka igen. Men som sagt var lite less på folket som shoot o sightar hela tiden. Men att inte göra om det igen kortfattat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, kommer aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka