Accepterad Levi1234 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi1234

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/levibubben1kr/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bc0b26b

Vad är din discord tagg? levi_13kr

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-22 211552.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig eftersom det såg ut som att jag gjorde regelbrott på klippet och att det verkade som att jag hade gjort ett regel brott så jag förstår hundra procent deras synvinkel på saken och varför dom valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en stor skottlosning sen kom en bil som hade skjutit på mig och åkte förbi då sköt jag såklart den personen och då visade det säg att den personen var oskyldig och inte hade någotr med det o göra så precis innan jag blev bannad så var jag i en stor skottlosning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja både och eftersom från deras synvinkle kan det se ut som den ej var felaktig men eftersom jag det var en stor skottlosning inann och en identisk biller åkerförbi på exakt samma ställe så gäller det såklart att agera på det då man vill leva och inte dö då man har en fear rp när man rpar men den är alltså felaktig från min synvikel då det heller inte är så smart att åka in i en stor skottlosning där man inte vet vad som kan hända och man för förvänta sig att få någ typ av konsekvens av det genom att göra det då deet är riskabelt att göra det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut då det bland anat var power gaming och kuruption dessa bans har jag lärt mig väldigt mycket av och nu är jag ju då en grön spelare som jag kanske inte hela tiden var förut men jag har förbättrat mig väldigt mycket och följer alla regler genom rpn och rpar väldigt seriöst och tänker på alla regler samtidigt som jag rpar i stunden så jag har lärt mig mycket av dessa bans och jag har förbätrrat mig väldigt mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske försökt att inte skjuta och istället rickta mot bilen då det kanske hade varit smartare men som sagt är det väldigt riskabelt att lita på bilar som precois skjutit mot en och man vill leva i sin rp och rpa via fear rp då man värnar om sitt liv så jag hade såklart annars kunnat rikta på bilen istället då det visade sig att den persoen inte var inblandad i skottlosning men var kriminell. Men iallladfall så hade jag förmodligen istället kunna riktat på personen istället för att ha skjutit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket jag har lärt mig att vara mycket mer försiktigt med mitt skjutande då det kan visa sig att man skjuter mot någon oskyldig i en skottlosniing istället för dom man egentligen är ute efter så det har jag verkligen lärt mig och jag tackar bubbelgum för aatt ha lärt mig det verkligen för jag kommer endast kunna förbättra min rpa efter detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka