Antagen Levi | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Levi

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Levi Lindberg

Ditt discordnamn: levi05452

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag kan bidra till att hjälpa till med att t.ex sätta personer i sup samtal och då snackar vi om vad som hänt och vrf vi satte oss i sup. Vi snackar om det och om den personen har klipp på grejen och jag inser att det inte är fel så kommer jag inte att göra några åtgärder. Men om den andra personen har klipp på när han gör fel kommer jag att kanske banna han 1 dag eller om det är väldigt mkt FRP så kmr jag ge hnm en längre bann eftersom Unive är en strikt och bra rp server för att kunna vara med om roliga scenarion.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att det fungerar med lallare eftersom att dom springer runt och t.ex hoppar på bilar med cyklarna och förstör bilarna vilket inte är väldigt seriös rp. Jag har ett tips som är att bara medlemmar får vara inne på Unive. Så att Unive blir whitelist och så att inga småbarn kan komma in och förstöra alla rp scenarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kmr att sätta dom personerna som är inblandade till support i discorden. Och där kmr vi berätta om vad som har hänt och vad dom gjorde fel, om dom godkänner till att dom gjort fel så kmr vi banna hnm eftersom att han själv har sagt att han gjorde fel. Men jag kan ju inte heller banna en person utan anledning, jag måste ha klipp på allt som händer så jag kan visa vad dom gjorde fel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Enligt mig tycker jag att man direkt efter scenariot sätter in dom inblandade personerna i sup och där efter så pratar man om hur vi löser det och t.ex hur lång bann dom kmr få. Det är väldigt viktigt att agera profesionellt eftersom att jag inte tycker att det ska finnas några lallare alls på Unive. Plus att lallarna bara förstör allas scenarion och det gillar inte jag, det är därför jag tänker bli staff så jag kan vara med och hjälpa till i servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har skola till max 16:00 sen efter skolan ksk jag behöver plugga och sånt men annars ksk jag kommer kunna köra från 20:00 till 22:00 på en vardag. Annars på en helg kan jag köra från 19:00 till 00:00, men det berors på vilken tid jag äter kvällsmat.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ungefär 3 månader och känner att Unive är den rätta servern för mig.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har haft tidigare erfarenheter av en ny server som hette Vetra, men den stängde dom ner eftersom deras anti cheat inte funkade och nu har dom påbörjat en ny server som heter 339.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vet inte riktigt, det spelar ingen roll för mig vilket jobb jag får. Tack för att du tar din tid och läser denna ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka