Letton
Icke Medlem
- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt discord namn? .letton
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Heter: Liam En normal uppväxt med många kompisar som liten är 26 år gammal oftast rolig skämtsam men blir också väldigt seriös. Intressen som min karaktär har är att vara social bilar och jobba. Han blir också arg väldigt lätt för bara någon liten sak. Hans mamma har dött och han har bara sin pappa kvar han har en bra kontakt med sin pappa men hans syskon vet han knappt vad dom heter. Han är inte den som är rik han är den som jobbar 5 dagar i veckan och har det kul på helgen.
Liam största dröm är att öppna sin egen bilverkstad. Han vill kombinera sin intresse för bilar med sitt tekniska kunnande och skapa en plats där han kan meka, renovera och modifiera bilar. Han tror att hans bilverkstad kan bli ett ställe för bilsamhället i hans by och en plats där människor kan dela sin kärlek till fordon och lära sig mer om bilar. Där man kan ha bilträffar och tävlingar.
Liam är extremt beslutsam och om han någon gång har bestämt sig för något kommer han att arbeta hårt för att uppnå det. Han ger sällan upp och kämpar envist för sitt/sina mål. Han är en äventyrs person som älskar spänning och nya utmaningar och älskar att utforska olika platser. Han är känd för att han är så ärlig och går rakt på sak. Han säger vad han tycker och håller ofta fast vid sina beslut. Marko är en självständig person som inte är rädd för gå sin egen väg och fatta sina egna beslut. Han har ganska tydliga mål i livet som han gärna vill uppnå och han är inte rädd för att sätta höga mål och kämpa för att uppnå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa communityt ha det kul lära känna andra och vara social. Jag skulle gjärna göra nåt så jag känner mig delaktig i unives utveckling och inte bara spela.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att den andra parten också ska ha kul. Vi säger t.ex vi har ett snutjag vi kan skjuta ned snuten men vi beslutar oss inte att göra det eftersom att vi vill att det ska vara kul för dem med.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft är en förmåga att använda logiskt tänkande och resonemang för att fatta kloka beslut. Det handlar mycket om att göra bedömningar vad man skulle göra och vad man inte skulle göra. Sunt Förnuft är en extremt bred och grundläggande regel som man behöver använda sig av hela tiden inom rp. Allt handlar om logiskt tänkande, bedömningar och konsekvenstänk.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ? Japp har rpat kanske 2.5 år och har 1500 timmar på fivem
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nooooo
Vad är ditt discord namn? .letton
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Heter: Liam En normal uppväxt med många kompisar som liten är 26 år gammal oftast rolig skämtsam men blir också väldigt seriös. Intressen som min karaktär har är att vara social bilar och jobba. Han blir också arg väldigt lätt för bara någon liten sak. Hans mamma har dött och han har bara sin pappa kvar han har en bra kontakt med sin pappa men hans syskon vet han knappt vad dom heter. Han är inte den som är rik han är den som jobbar 5 dagar i veckan och har det kul på helgen.
Liam största dröm är att öppna sin egen bilverkstad. Han vill kombinera sin intresse för bilar med sitt tekniska kunnande och skapa en plats där han kan meka, renovera och modifiera bilar. Han tror att hans bilverkstad kan bli ett ställe för bilsamhället i hans by och en plats där människor kan dela sin kärlek till fordon och lära sig mer om bilar. Där man kan ha bilträffar och tävlingar.
Liam är extremt beslutsam och om han någon gång har bestämt sig för något kommer han att arbeta hårt för att uppnå det. Han ger sällan upp och kämpar envist för sitt/sina mål. Han är en äventyrs person som älskar spänning och nya utmaningar och älskar att utforska olika platser. Han är känd för att han är så ärlig och går rakt på sak. Han säger vad han tycker och håller ofta fast vid sina beslut. Marko är en självständig person som inte är rädd för gå sin egen väg och fatta sina egna beslut. Han har ganska tydliga mål i livet som han gärna vill uppnå och han är inte rädd för att sätta höga mål och kämpa för att uppnå.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa communityt ha det kul lära känna andra och vara social. Jag skulle gjärna göra nåt så jag känner mig delaktig i unives utveckling och inte bara spela.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att den andra parten också ska ha kul. Vi säger t.ex vi har ett snutjag vi kan skjuta ned snuten men vi beslutar oss inte att göra det eftersom att vi vill att det ska vara kul för dem med.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft är en förmåga att använda logiskt tänkande och resonemang för att fatta kloka beslut. Det handlar mycket om att göra bedömningar vad man skulle göra och vad man inte skulle göra. Sunt Förnuft är en extremt bred och grundläggande regel som man behöver använda sig av hela tiden inom rp. Allt handlar om logiskt tänkande, bedömningar och konsekvenstänk.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ? Japp har rpat kanske 2.5 år och har 1500 timmar på fivem
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nooooo