Nekad Letton | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Letton

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199180277745/ Mitt förra steam konto blev kapat av ett misstag jag gjorde därför är det bara level 1 men köpte gta

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Letton

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2007

Berätta om din karaktär. 21 år gammal oftast mycket energi som jobbar hårt. Intressen som min karaktär skulle ha varit bilar fordon överlag jobba och vara social.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle bidra till ett bra community där alla kan ha kul. Jag har läst reglerna och gjort mycket reasearch på servern och tyckte det var ett bra community. Om jag får komma in och spela på unive skulle jag va online 5-7 dagar i veckan. Jag som person är ordningsam och tycker om att det ska gå rätt så på unive kommer jag inte någonsin bryta mot några regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? 1: Unive är en svensk tallande rp 2: det är ett bra community 3: Många av mina kompisar spelar på unive 4: Unive är en bra gjord server med många roliga saker

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om den men var inte säker sen en dag när jag var på twitch så hade en streamer börjat löra på unive och då bestämde jag mig att jag vill komma in.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul träffa nya människor på den senaste tiden har jag inte haft något att göra och det här är nog den prfekta saken för mig att göra att börja köra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul träffa nya människor men också göra det kul för andra att spela och göra community bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag har inte haft tillgång ifrån nu jag har dock kollat på mycket rollspel och en av dom servrarna var unive så jag vet hur det går till och vad man ska göra.
 
Nekad, utveckla din karaktär och gör inte 1., 2. Skriv istället i en hel text
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top