Evan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Evan
Vad är ditt discord namn? omgEvan13årnydatorwtflol
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan ohlsson 2000 06 08
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lite läskig, Hjälper gärna till med saker, trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Blev lite misshandlad som liten och vill därför bli polis för att stoppa det
Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra det realistiskt, Bidra till ett bra community, inte bryta mot serverns lagar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade köra över en grabb en gång och sen blev jag timed out och sedan en gången har jag aldrig gjort det igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte köra över folk med bilar och inte säga kontrollerna i spelet högt som t.ex på vilken knapp man öppnar bildörren på
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är online ofta och jag tror jag kan bidra till mycket bra i servern
Vad är ditt discord namn? omgEvan13årnydatorwtflol
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan ohlsson 2000 06 08
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lite läskig, Hjälper gärna till med saker, trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Blev lite misshandlad som liten och vill därför bli polis för att stoppa det
Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra det realistiskt, Bidra till ett bra community, inte bryta mot serverns lagar
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade köra över en grabb en gång och sen blev jag timed out och sedan en gången har jag aldrig gjort det igen
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte köra över folk med bilar och inte säga kontrollerna i spelet högt som t.ex på vilken knapp man öppnar bildörren på
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är online ofta och jag tror jag kan bidra till mycket bra i servern