Nekad leppe91 | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leppe91

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LePpeee/

Ditt Hex-ID: 110000103af6523

Vad är din discord tagg? leppe#4145

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: fail rp lallare ~Quirkz303. Återstår: 4 dagar 1 timmar 19 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom ansåg att det var ett lalligt scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in och parkera utanför club de muneno och så kom ägaren ut vilket jag inte visste det var och sa att jag inte fick parkera där då min karaktär var ny och på den rpade jag som en lite kaksig stockholmare och när ägaren sa åt mig att flyta bilen sa jag till han nej jag står här om jag vill sen sa klubb ägaren att jag måste flytta bilen då hoppa jag ut och sa nej jag vill parkera här och sen sa han att han skulle bogsera min bil då sa jag akta innan jag slår till dig sen försökte han slå mig så jag drämde till han och åkte iväg sen kom jag tillbaka då slog han på min bil med sin ficklampa så framrutan gick sönder då sa jag till han fuck off och så hoppa jag ut ur bilen och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej förstår bannen men tycker att en kick för lalleri hade varit bättre än att banna på dirren

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 dagars ban för rdm och vart helt ny på servern samt fivem RP och visste vad jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vara lika dryg ingame och bara rpa på min main gubbe

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska rp some en kaxig stockholmare för då kommer mitt riktiga jag fram och då kan det bli lite lalligt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka