Nekad leoturk | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leoturk

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Bashar Saleh Jawish

Vad heter du på discord? leoturk#9678

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 16:00 - 00:00 helger 11:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Två månader eller kanske liter mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger och en av de va felaktig ban , första ban: leoturk31, Naod, suntförnuft, Powergaming, Står på last bil när den kör., 1dag, tue jan 316:03:31 2023. Andra ban: leoturk, vo11ce, VDM 1 dag, sun jan 22 02:28:11 2023. Tredje ban leoturk31, Relic., ej angivet, 2 dag, fri feb 3 22:50:06 2023, Kunde ej lägga bild!!!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att folk inte bryter mot serverns regler och att de har hög RP nivå, Som servervakt ska man rpa som en vanlig spelare alltså man ska inte följa efter folk och vakta utan rpar man som en vanlig spelar men samtidigt ser till att ingen gör fel, ifall man ser någon lallar eller bryter mot serverns regler då kickar man hen och skriver anledningen så att hen ska lära sig av sin misstag. En servervakt underlättar för staffs och ser till att ingen gör fel, som servervakt ska man vara som förebild så att andra spelare lär sig av hen och utvecklar sin RP nivå. Servervakt kan dva bilar och jag tycker att det är bra att servervakt kan göra det för att det brukar stå många bilar mitt på vägen som kan vara problem ifall de bilarna bara står där.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle verkligt välja bli en servervakt och underlätta för staffs och hjälpa till med serverns utveckling, jag är aktiv nästan hela tiden och är överallt då kan jag kicka/banna folk som bryter mot serverns regler. Jag vill verkligen bli det för att avlasta lite från staffs jobb och hjälpa till med serverns utveckling. Jag tycker att jag är tillräckligt mogen till att bli SV och ta det ansvaret på ett seriöst sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man tex använder sina perms och revvar sig själv eller sina kompisar för att vinna ett scenario, man sla aldrig använda sina krafter som SV för att underlätta för sig själv. Som SV ska man hjälpa till med serverns utveckling och inte förstöra det alltså man ska inte använda sina krafter för att vinna ett scenario. Abuse är när man använder sina perms på ett fel sätt, tex att man bara kör runt och kickar folk bara för att han har problem med de ingame eller att man tar fel beslut.

Tillbaka