Accepterad leotrim | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hpjm-jrpw/MCHCQFHD

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad är din discord tagg? Wiex_1

Vem var det som bannade dig? alvvin och korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 225228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För då gjorde fel med att inte varksamma om att då använda diskrets reglen då vi skjöt en av våra fiender som körde runder på hoj och ville inte stanna när vi riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina gängmedlemar vid securitas parkeringen och så skulle vi ta ut vapen då vi hade blivit stormade av dem grabbarna som körde förbi oss just då med en surron flera gånger så vi trodde att dem skulle börja skjuta mot oss eftersom dom körde runder och kollade konstigt som om dom skulla skjuta då vi gick ut och riktade med vapen körde dem iväg och då sköjt jag och min vän mot dem och en av dem dog då vi sköjt var för att vi trodde han hade vapen men då var de en krycka han hade så då körde vi hans vän till ett ställe och begärde han o betala ut sig själv och det gjorde han inte så vi avrättade han på ett berg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hade sagt det var mitt fel då jag inte var varksam då det var en rätt så öppen plats på att skjuta på men detta var ju då ett missförstånd då jag har haft massa bilar poliser som har skjutit mot min bil medans jag inte stannat när dom riktat så har jag alltid tror det varit ok att göra men det var det tydligen inte och nu efter detta har jag definitivit tagit hänsyn till detta och försått mig på att man kan använda vapen så länge du gör det diskret och att du kan endast använda det som din sista utväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming då jag tydligen körde in i en bil och krocka men det kom inte upp på min skärm för nån konstig anledning så jag körde iväg men.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade tagit min bil och kört efter ställt mig framför och riktat och försökt utan och använda vapen få dem o stanna.Men då dem inte rpear på fearrp vet jag faktiskt inte vad jag hade kunnat göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer som sagt försöka köra efter stanna framför och riktat framför dem då kanske dem hade blivit lite mer rädda då dem inte alls var det när vi riktade mot sidan av dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka