Accepterad leotrim | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hpjm-jrpw/MCHCQFHD

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad är din discord tagg? Wiex_1

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 182209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag då slogs tillbaks mot en kille som då började slåss mot mina vänner och började hoppa på mig istället o försökte döda mig men han slutade inte så jag slogs till baks då för jag inte ville dö.Jag kan erkänna att jag fel gjort där med o slåss tillbaks kunde gjort annorlunda i det scenariot så som att skriva en help och be om hjälp och bara försökt sprungit därifrån eller kört där väg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med ett par polare på marja lisa och en kille började slåss mot mina vänner och började slåss mot mig efter jag försökte gå iväg men det gick då inte för han sprang med ficklampa och slogg mig och jag höll på dö.Jag gjorde fel med o slå tillbaks kunde gjort annorlunda men det var de enda sättet jag kunde göra i den sitatiounen.Tycker att det var fel av mig kunde såklart gjort annorlunda men som sagt åkt eller sprungit iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För jag gjort som fel med o slå tillbaks där jag då kunde flytt därifrån på fot eller med bil.Men i detta scenariot gjorde jag fel med o använda våld o jag står för att jag gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för inte har använt diskrets reglen där det blev lite trubbel med folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser att jag gjort fel och kommer 100% att ta handligen efter detta då detta aldrig har uppstått för mig och kommer även aldrig hända mig igen.Då jag inte är en sån person som då brukar lalla så som det hände nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? försöka inte vara vid konflikt ställen som nu hände på marja och då undvika att använda våld med o slåss.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka