Accepterad leoslekland | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leoslekland

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? mzaniah

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Svensson, han är född 1990-07-20. Emil har alltid levt ett intressant och fartfyllt trevligt liv, han var alltid ett omtänktsamt barn som älskade att umgås och interegera med människor. Emil har alltid haft ett stort intresse för polisen och dess yrke, han brinner för alla typer av blåljus-personal, han har alltid tagit sina jobb seriöst redan sedan ung ålder. Emil har alltid varit extremt engagerad i allting han gör, det har resulterat i att han haft väldigt mycket projekt igång samtidigt, och oftast leder detta till problem för honom. Problemen har han mestadels av gångerna kunnat rädda upp, men generellt sätt så är han en allt för engagerad person som kanske tar beslut lite för hastigt. Emil har en stark talsförmåga vilket resulterar till utvecklade konversation med andra individer. Hans föräldrar lärde honom vid tidig ålder att man alltid ska behandla andra personer på ett bra sätt oavsett ålder, kön eller ursprung. Han har alltid varit en seriös samt mogen person men även extremt trevlig och förstående, detta gör så att folk känner sig trygga i hans närvaro. Emil växte upp som liten i partille, Göteborg med en familj som alltid stod nära honom i alla hans val samt framgångar, Emil växte upp med sin biologiska broder vid namn Sven. Han har alltid sätt upp till sin bror och båda två har varit laglydiga, dom har alltid hållt sig i bra kretsar och aldrig tänkt på att pröva på det kriminella livet. Emil har alltid varit en bra kille i skolan där han även föregår med gott exempel. Emil har hittat på en rad olika saker i sitt korta liv. Han har tillexempel även tidigare jobbat inom räddningstjänsten samt lyxhotellet, men även drivit en mäklarfirma, varit på chefspositioner inom domstol-samt åklagarmyndigheten. Innan allt detta samlade han på erfarenhet genom att bygga sin väg upp till Rikspolischef för några år sedan.

Kortfattat är Emil en hälsosam, trevlig, engagerad och skämtsam person som är extremt driven när det kommer till hans vilja och mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på Unive Roleplay fram och tillbaka i runt två och ett halv år. Jag har haft stora roller på Unive samt en mängd olika chefspositioner. Faktum är att jag faktiskt under dessa två år har jobbat med det mesta. Jag har varit chef över räddningstjänsten, polismyndigheten, domstolen, taxifirman, marja lisas och pedros lyxhotell. Domstolen har jag varit med och styrt upp från början vid flera tillfällen när det inte fungerat. Det var även så att senast kontaktade Limpis mig för att jag skulle styra upp detta jobb. Jag har höga ambitioner och visioner för ett gott rollspel. Jag är en engagerad person som gillar att skapa utdragna scenarion men även korta roliga och spännande scenarion med helt olika människor som man möter på en daglig basis. Med mig på servern får man mycket erfarenhet, humor, engagemang och en allmänt glad person som tycker om att rollspela och träffa nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär detta att man ska spela så att det är roligt och rättvist för alla på scenariot. Självklart är det inte alltid rättvist, ibland "vinner" man, ibland "förlorar" man. Men kortfattat ska man spela för att motparten ska ha ett så roligt och intressant scenario som möjligt medans man spelar med varandra, spelar man bara för sig själv är det extremt långtråkigt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive i runt 2 år och kommer tillbaka efter en paus.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka