Inaktuell Leonsilv_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Va1e

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: leonsilv_

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli STAFF är att jag vill hjälpa alla spelare på Unive och se till att alla känner sig trygga och att de inte sker "Lall" Och att hjälpa andra, jag ser att jag vill lägga ditt på detta jag vill ansökte till STAFF och jag vill ta reports vill hjälpa alla som hoppar väntar på support de är de jag vill min dröm är att få göra de och just på Univeför mig är Unive den rätta platsen och där jag känner mig mest trygg. Jag kommer prata med Huvudansvariga och också ta en del av detta ansvar som att bli Jobb ansvarig eller Dubbelarbetare och mycket mer som jag vil göra. Kommer också ansöka till Verksamhets ansvarig över dem områden som är Lediga när jag ser att jag är redo för de. Jag ser mig som en person som är redo för detta steget som att hoppa som Helper och just på Unive ser de som andra hemmet. Och platsen där jag mår bra och där jag vill fortsätta att vara.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns vissa som lallar som in i helvete och det måste vi få stopp på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja vi ska vara så aktiva som bara möjligt hålla koll på vissa personer som förekommer i vårat ban register och sedan ta hårda åtgärder mot de som begår regelbrott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man följer regler och visar respekt har en god attityd mot andra medlemmar samt staffs. Agera så professionellt som bara möjligt så att säga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer börja med Staff arbete alltså support ingame sedan ansvarsområden och därefter rpa om de finns tid för det.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen de va Multistaden men sen har jag tagit pauser hitt och ditt så länge iaf.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har ägt servers vart staff här och på andra stora FiveM servers kan mycket kommands och mycket mer som hur jag ska agera i Stressiga situationer och liknande.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka