Nekad leonKingen12 | Chef-jobb ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonKingen12

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Leon.

Vad heter du på discord? Spyder.#7345

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? 2+ månader sammalagt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med anställda främst Man ska kunna jobbet för att jobba där. ser aldrig någon jobba. Det första jag kommer ta tag i att fixa anställda osv. Sen efter det så kommer jag utveckla mycket med möten eftersom när jag jobba där var det aldrig det. Jag kommer göra så alla kan alla regler. Jag kommer säkert kunna utveckla med roller. Kommer nog kunna komma på någon bra roll till jobbet jag vill också gärna fixa en bra ledning hos Domstolen och jag kommer inte bara var så snäll om någon anställd gör fel så alltså de ska få Konsekvenser att ta emot

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Väldigt bra erfarnhetet då jag vart ganska högt uppsatt hos polisen och dock varit Veteranvakt o påväg att vara rekryterare hos Securitas sedan har jag också jobbat med lite förhör och sånt hos polisen där jag då har erfaranheter hur man gör på detta jobbet som Chef hos Domstolen och nu vill typ inga vara chef hos domstolen för det är tråkigt yrke men jag tycker de är roligt och tror jag kan styra den och anställda bra folk inom Yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag rpar väldigt mycket och är inne runt 4 timmar eller mera Varje dag och helgen mycket mera och där har jag också SV och håller koll på servern och tycker jag kan passa som chef.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart men man vill ju bli en Chef såklart och styra yrket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka