Accepterad leonilsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowg1ii

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198830270313/

Ditt Hex-ID: 110000133db3769

Vad är din discord tagg? mowg1ii

Vem var det som bannade dig? sn1pez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom det såg ganska grovt ut vilket jag har sätt själv och förstår varför det såg så grovt ut men det finns en förklaring.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän Merza skulle byta importer och vi åker från sjukhuset till flygplattan vid båtbolaget eftersom vi skulle byta en helikopter mot två bilar så när vi åker ner så såg vi att bilen släppte från marken och tänkte att den var jätte lätt och när vi kommer ner dit så skulle vi se hur lätt hans bil var så jag hade en fyrhjuling "vilket var fel av mig" så vi kör liksom mot varandra och fyrhjulingen vägde mer än hans bil så jag puttar bort honom ca 20 meter med fyrhjulingen och det var det som fick mig bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det kan ha varit mitt fel jag har inte hört sn1pez synpunkt på detta men antar att det är för att jag körde en fyrhjuling och puttar bort honom vilket jag kan tänka mig att det ser lite orealistiskt ut men andra sidan så måste vi tänka att det är ett spel vi kan inte göra allt så verklighets troget som möjligt eftersom då hade jag inte kunnat flytta hans bil med en fyrhjuling då skulle bilen vara tyngre detta anser jag inte som sunt förnuft för att det är något som faktiskt kan hända irl för kan man spränga hus efter hus varje dag o skjuta 2 personer om dagen så kan man väll flytta en bil med en fyrhjuling så tänker jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig av mina tidigare bans och det är just därför nästan 90% av five m community kan rpa för att man har blivit bannad och lärt sig men 3 dagar för detta är det inte värt. jag har blivit bannad ett antal gånger tidigare och lärt mig men inte under dom senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bytt till en bil eller liknande och åkt till ett annat område där det inte var folk och testat hur lätt bilen va tex vi hade kunnat åka upp till paleto eller liknande och testat bilen men nu hade vi lite bråttom och tänkte inte så långt vi kommer definetivt göra det nästa gång vi ska testa något liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av min ban jag kommer inte köra in i han med en fyrhjuling utan kanske höra av mig till en staff eller liknande som får kolla upp det eller åka till en mer diskret plats och testa flytta bilen men absolut inte på en fyrhjuling. :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka