Accepterad Leonfmx | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Vad är ditt Hex:ID 1100001427b0d24

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 14:30-23:00 ish
Tisdag:14:30-23:00 ish
Onsdag:14:30-23:00 ish
Torsdag:14:30-23:00 ish
Fredag:14:30- 01:00 ish
Lördag: när jag vaknar-01:00 ish
Söndag:när jag vaknar-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär två år med jag tog en paus och glömde bort inlogg till mitt gamla konto på forumet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar på discord. förut fanns det en bifoga knapp som inte finns nu?

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att vara SV innebär att man ska hjälp staffs mm med att kicka eller svbanna när inte en staff ser. man kan också dv bort bilar som står ivägen för att underlätta för polis, brandkår, ambulans mm.man kan också ressa folk som tex har dött i en bugg eller om det inte går att göra hlr på en död person inom sjukvård så kan man ressa.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill kunna hjälpa till på servern genom att kicka eller svbanna folk som inte kan bete sig på servern. Jag vill också kunna ta bort bilar som står i vägen för allmänheten. och så det inte står massa bilar på trottoarkanten. kunna hjälpa personer som vill att rpn ska flyta på. Jag kommer även göra allt jag kan för att förbättra allt och alla på servern. Folk som vdmar, rdmar och bara allmänt bryter regler och sådan tillåter jag ej.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan som sv vara att man ressar sig själv för att man inte har någon mat eller för att man glömte ta på sig bälte i bilen och dör så man bara ressar sig själv. Man kan även ha id peek på i scenario vilket ännu är abuse. ( lixom så man ser allas id även om man inte kan se dom om de står bakom en vägg.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta intervjun innan den automatiskt nekas.
lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka