Nekad Leonell | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leonell

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonell

Vad är ditt discord namn? Leonell#6534

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sami Andrsson. Han är 21 år gammal. Han växte upp i en familj med sin mamma , pappa och sin bror Abdi Göransson som jobbar hos polisen. Hans pappa hade beroende av att röka väldigt mycket. När han rökte blev han väldigt aggresiv och kunde därför slå mamma när han blev sur. En dag hamnade pappa på sjukhuset och blev inkört av ambulansen på grund av att han hade lungcancer efter han hade rökt så sjukt mycket. Läkarna sa att de ej såg bra för han. De sa att han hade 5 dagar kvar att leva. Jag och Abdi blev väldigt ledsna för vi älskade våran pappa, ändå han hade problem med sitt rök beteände. Jag tog sedan tag i livet och började träna på gymet och även plugga hårt i skolan. Det gick bra och jag blev rena alpha alla visste vem jag var jag var liksom den coola nu. Jag började jobba på polisen och fortsatte mitt liv med min bror Abdi. Ett år senare bestämde jag mig för att börja jobba på Mekonomen. Jag jobbade där ett tag och det gick super. Jag fick många nya vänner och hade mycket att göra i tjänst och på fritiden, på fritiden älskar Allan att cykla vara med kompisar och köra sin b

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag har spelat fivem ganska länge nu och jag vet hur man kan ha bra/roliga senarion som det flesta personer gillar.
Jag tar RP på en hög nivå. Som medlemskap kommer jag kunna göra många mer roliga/bra senarion.
Jag är en som vill skapa många senarion så att alla kan ha kul och vara kvar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Det är att man inte ska vinna hela tiden som i verkliga livet kommer man inte alltid vinna. Man måste också göra så att andra vinner.

Hur hittade du Unive? jag säckade upp svenska servers

Tillbaka