Nekad leonari7 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad ska gänget heta? TMSÄH

Vad är ditt discord namn? Leonari7

Ditt födelsedatum: 1 Februari 2008

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja det har jag då jag varit vice i flera olika gäng som crips dalen samt så var jag högt uppsatt i West family 2023 men jag har rpat krim sedan februari 2023 så jag har goda erfarenheter både inom krim och gäng rpn och vet hur den fungerar. Annars så har jag varit med fler olika gäng bara att jag inte varit högt uppsatt. När jag väl var med i West family så var jag med dem i ca 5 månader och under 2 månaders tid vick jag styra upp gänget och försöka hålla en god standard. så jag känner mig fullt redo för denna roll. OBS Redigerar lite då jag glömde bort att jag var boss i vårbynätvärket oktober - november 2023 och jag styrde gänget ganska bra men sedan så sa jag upp min krim då jag ville testa polisrpn. så jag har goda erfarenheter inom bossrollen

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Jag boss sedan kommer troun och Fico att vara vice bossar sedan så kommer drilla 333 att och några andra som vi kommer få in vara medlemmar och 2 av dem är icke men de kommer komma fler och då kommer jag förhoppningsvis att redigera denna ansökan.

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Nej alla är inte kriminella och de som inte är kriminella en så länge är drilla33 Troun och och vi fortsätter nappa efter fler folk men det är sent just nu så vi fortsätter med de tills imorgon. men de 3 platser kvar och de kommer ta slut snabbt så de ingen stress

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer köra street då vi anser att vi har mest erfarenheter inom street rpn som krim och känner vi kan bidra med bra scenarion för alla motparter som street då vi varit med de flesta gängen som street och känner att de kommer bli bäst med street för oss. En annan anledning vi väljer street är för att vi tycker att den är roligast enligt vår perspektiv då vi testat på och mest egenskaper inom. vi i gänget kommer vara som en familj och ifall någon medlem i gänget begår ett misstag mot ett annat gäng så ska vi såklart säga att de den personen gjorde var fel men samtidigt backa hans rygg till 100%. Om vi ska tänka på ekonomin för gänget så tycker jag att vi verkligen ska vara street då vi kan som gäng i framtiden köpa lagning (TMS car parts) så kan vi ha ett lagningsföretag där vi lagar fordon i staden och rustar upp oss med en stabil ekonomi

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Det som gör mig till en bra boss är att jag kommer vara väldigt strikt och ta stort och ledande ansvar över gänget och försöka driva framgång i gänget och göra de ett så bra samt ett socialt gäng som möjligt. jag kommer alltid snacka med mina medlemmar sedan vill jag att vårat gäng ska inte vara kaxiga och otrevliga utan att bara vara vänligt och undvika onödiga konflikter som leder till ekonomiska förluster samt en massa skada för gänget. De vi kommer göra i gänget är inte bara att skjuta och de ska vara verkligen vår sista utväg att använda vapnet utan att vi ska kommunicera först sedan i sista utvägen så kommer vapen användas och jag kommer se till att pistolen sällan kommer användas då vårt gäng kommer bidra till roliga scenarion för andra kriminella poliser och för oss i gänget. Jag som boss kommer försöka skapa goda relationer med andra gäng för att göra massa business och tjäna pengar som vi i gänget kommer använda ut av på ett positivt sätt. VID regelbrott i gänget kommer grova åter gärder att tas oavsett vem personen är rätt ska vara rätt och kommer direkt kontakta Staffs men kommer verkligen fokusera på att rekrytera seriösa personer samt så kommer jag ta en intervju för att komma med i gänget och sätta frågor som de hade gjort i olika scenarion. som sagt så kommer jag ha full koll på vad som händer och mina vice bossar kommer rapportera in allt vi ser som är icke acceptabelt och vi kommer ha en bra relation med både spelare och Staffs för att förbättra spelupplevelsen både inom krim rpn samt för spelare i unive. Detta gäng kommer sträva efter en god aktivitet och ta initiativ för en bättre rp,

Vad är din vision med gänget? Vår vision med detta gäng är att alltid sträva efter en rolig rp för båda motparter och bidra med sjukt roliga scenarion för både polis andra kriminella och till och med för Staffs som speccar och vi kommer alltid vara sociala då det är de som gör rpn mycket bättre med långa scenarion och olika slags möten istället för en massa skottande och de bevisar ens förmåga och kompetens att snacka istället för att bara skjuta och då slipper du en massa hot av gäng samt slipper du trubbel för polisen därför ska vi i gänget att snacka först men inte hamna i problem överhuvudtaget då vi som gäng ska jobba hårt och tjäna pengar. Vårt största mål är bara att bidra med sociala och extremt roliga scenarion för båda motparter och till o med om vi torskar ett scenario ska de vara kul för båda motparter. men andra mål är ju som sagt att vara ett stort gäng med bra inkomst och ett bra rykte som har bra relationer med alla gäng i staden samt så ska vi inte vara problem bland poliser då dem ska tro att vi är fullt lagliga och ej gör kriminella handlingar. Ett sista mål är att vara anonyma och inte igenkända att vi är kriminella vi ska smälta in bland allmänheten för att inte misstänkas för brott.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer alltid sträva efter en social rp som är god för både kriminella poliser samt lagliga medlemmar i staden vi kommer aldrig att försöka använda vapnet och försöka kommunicera innan vapnets används och vill absolut inte betraktas som ett skottgäng därför kommer jag införa den som skottar minst får ett pris men tror att de ej kommer behövas då jag inte kommer ta in problem spelare som är enbart i servern för att skotta och göra montage för att förstöra för andra. Som sagt så kommer vi försöka hålla bra relationer med alla i staden och fokusera på själva gänget själva för att skippa onödiga problem. Våra scenarion kommer vara roliga då jag och mina vänner gör scenarion som inget gjort förut vi har roliga idéer samt tänker vi alltid på motparten. Vi hoppas att denna ansökan är tillräckligt bra för att vi ska bli ett gäng i staden och ha en fin ton mot allt och alla och vi kommer respektera allt och alla men de som inte respekterar oss kommer vi ej respektera tillbaka. Med vänlig hälsning

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka