Accepterad leonari7 | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Ban-referens
fivem-asfalt-ooen — FiveM, Utgår 2026-03-27
Anledning: Ej angivet
Bannad av: KalleAnka
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Min vän blev gripen och skulle åka in för vapenbrott och jag och min andra vän fick reda på att han skulle åka in så vi förbreder oss fort och planerar snabbt hur vi ska göra och sedan åker vi till fängelset och väntar. Tillslut kommer polisen 1 polis samt min vän i baksätet och jag hoppar ut och riktar men han backar och sedan blir de supp ärenden.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Yes De jag gjorde fel var att jag kunde försökt snacka innan jag bara hoppade ut och riktade men var stressad och ville göra allting snabbt och diskret och bara rikta få min vän ut från bilen sedan åka iväg men till nästa gång ska jag snacka innan jag riktar. De andra felet var att jag trodde att vi ej behövde ansöka om fritagning då vi aldrig tänkte storma in men trodde fel för visste ej att de klassades som fritagning. Men blev bannad för Mild brist på social rp

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Till bästa gång hade jag pratat lite innan jag direkt hade hoppat ut eller bara hoppa ut utan vapen sen ta ut den efter.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag ej blivit bannad på över 1 år samt att vi hade än väldigt bra diskussion i support och snackade länge efter jag fick bannen och visade förståelse och anser jag att jag förtjänar en chans och står för att jag gjorde fel sa det också i support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka