Accepterad Leona. | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leona.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leona

Vad är ditt discord namn? Pyrax

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olivia Lindqvist, 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väldigt snäll, trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olivia växte upp i en stad utanför stockholm, hon gick i skolan och var omtyckt av de flesta. Olivia hade det väldigt bra där hon bodde, i ett stort hus med alla vänner nära sig. Olivia hade bra betyg och hade framtids planer att bli polis. Olivia pluggade och var aktiv i skolan fram tills 9an då Olivia och hennes familj var tvungna att flytta. Detta problemet skulle leda till att Olivia gick en annan väg i livet. Olivia flyttade till ett liten lägenhet i Södertälje där hon gick i skolan, skolan heter Soldalskolan där hon fick många kompisar dels från klassen men även folk från olika gymmnasier. En dag när Olivia var påväg hem från skolan stötte hon på ett par kompisar från skolan, Olivia hängde med dom ett litet tag tills hon får frågan om hon vill testa, då märker hon att en av hennes kompisar testar att röka, Olivia tackade då nej första gången men föl då för grupptrycket och testade, Hon kände inget i början och testade några gånger till. Hennes kompisar rökte då också och det var det som gjorde att hon började hänga med dessa kriminella folk, Olivia sprang runt i Södertälje och gjorde små bus med några kompisar från ett gymmnasie då hon fick se sitt första vapen som en av dessa kompisar hade, Olivia fick då testa att hålla i vapnet och insåg då vad hon faktiskt hade hamnat med för några kompisar. Olivia var ungefär 15 vid det här tillfället, och hon såg sig själv som en idiot. Hon kände då att hon hade svikit sina föräldrar och gamla kompisar. Olivia ville då ta tag i sitt liv och hon sökte till samhäll i gymmnasiet, hon sluitate att hänga med sina nuvarande kompisar och valde att vara själv tills sitt nya liv på gymmnasiet, Olivia hade drömar sen liten att bli polis och pluggade aktivt hela gymmnasiet och kom in på polishögskolan. Olivia ville verkligen hjälpa till i staden män insåg då att polis inte var något för henne då det var alldeles för riskabelt, Olivia vill då istället bli sjukvårdare och med sina betyg från gymmnnasiet kommer hon då in på ett sjukhus i Unive staden där hon nu pluggar för att en dag bli sjukvårdare där. Olivia ser nu verkligen fram emot en nytt kapitel i sitt liv och förhoppnings vis bli sjukvårdare i Unive staden där hon nu mera bor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket aktivitet hos sjukvården och jag kommer även bidra med bra roleplay efter som jag är rätt erfaren inom yrket. Jag har en ganska hög rp nivå och jag tar mitt jobb seriöst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte ska spela för att vinna utan för att ha kul och att man ska spela för att motparten ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brytit mot reglerna, dupe, powergaming är de främsta ajg gjorde och jag har tagit läxa av dessa och jag har lärt mig av mina misstag och dessa bans är cirka 1,5 år gammla och jag har sett över mina misstag och är redo för nya tag på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De främsta är väl suntförnuft, vdm och rdm men även powergaming är viktig. Suntförnuft innebbär att du använder ett logiskt tänkande och att du tänkter lite extra på vad du gör för handlingar. vdm är en regel som grundas i att du använder ditt fordon som ett vapen vilket inte är tillåtet. Rdm innbär att du skjuter/ dödar en spelare på serven utan ett bakomligande scenario eller något bakomligande händelse. Powergaming kan ju vara att du t.ex inte rollspelar på skador eller powergaming 2 att du spelar ändast för makt och pengar. fear rp är även en viktig regel som menas att du ska värnaom ditt liv så t.ex om något siktar en pistol eller liknande så ska du rollspela att du är rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget jag kan komma på just sådär!

Senast ändrad:
Hej @Leona.

Jag vill att du ändrar så att ditt karaktärs namn inte är samma som ditt irl, Enklaste sättet är att hoppa support och be en Mod göra de. Eller skriva till en mod i pm.

Du har 24 h på dig att fixa detta innan din ansökan blir automatikskt nekad, Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Sådär- min karaktär heter nu Olivia Lindqvist.
Hej @Leona.

Jag vill att du ändrar så att ditt karaktärs namn inte är samma som ditt irl, Enklaste sättet är att hoppa support och be en Mod göra de. Eller skriva till en mod i pm.

Du har 24 h på dig att fixa detta innan din ansökan blir automatikskt nekad, Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Sådär min karaktär heter nu - Olivia Lindqvist.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka