Dubbelpost leon_bungegård | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
149
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? bungegård#2362

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2024

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att vilja ansöka till MA är för att jag vill hjälpa till på servern dels med intervjuer till ny medlemar och hjälpa till inne på servern så att inte staffen behöver göra allt jobb själv utan jag som MA kan hjälpa dem så gott jag kan. och att jag kan få folk att känna sig välkommen till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är en person som är väldigt snäll ut av mig och väldigt vänlig och kan lösa konflikter med folk på ett bra sätt, jag är också väldigt bra på att prata med folk med en vänlig ton så att dem inte känner sig ovälkommande utan att jag som MA pratar snällt med dem och välkommar folk på ett bra sätt. Sen är jag väldigt bra på att lyssna på folks åsikter. och jag är väldigt seriös person när de kommer till jobb jag behöver göra. Sen är jag väldigt noggran med så att dem som vill bli medlemar kan grundreglerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dem med en god tod så att dem känner sig välkommen till servern och inte sitta och vara accresiv eller uppkäftig utan man pratar med dem vänligt och vill dem börja bråk så tar man kan in en staff till suppot så får dem lösa de. men jag kommer ma ska alltid bemöta folk snällt. man ska också bemöta dem med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att jag som medlem vill visa folk att unive är en bra server och att man inte lallar runt och inte hånar folk på server utan att man har respekt på servern och i dc.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Efter som WL är den första rollen man få för att kunna göra sin rp till en helt ny nivår så tycker jag att kraven ska vara att man iallafall ska kunna grundreglerna men om man vill visa framfötterna så kan man också försöka lära sig discord reglerna också men de tycker inte jag är någit jätte krav utan främst grundreglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som MA kommer ha ett stort ansvar med att ta in rätt personer så att man inte tar in någon lallare som bara kommer förstöra unive ryckte och unive rp nivå. Sen kommer jag ha ett större ansvar inom grundreglerna så att alla som ska bli medlem kan grundreglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? veckodagar 17:00-23:00. lov då kommer jag kunna vara aktiv hela dagar, helger aktiv hela dagar, kanske inte kan vara aktiv fullt ut kan vara iväg eller något liknande eller ha mycket i skolan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja hoppas vi syns i teamet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka