Nekad Leon717 | Ansökan till Servervakt [Colaegott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon717

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? leontheguy

Vad är ditt Hex:ID 76561198095487307 är osäker om det är rätt.

Ange ditt födelsedatum 30 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är oftast mycket online om jag inte har läxor eller prov som jag måste fokusera mer på.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca tre veckor om test period räknas.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad jag en gång, men bevisa att den va fel så jag fick en unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Övervakaa chaten för att upptäcka olämpligt betende, såsom spam, trolling eller brott mot serverreglerna. Hantera och lösa konflikter mellan medlemar samt utfärda varningar mutningar eller bannnlysningar om nödvändigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på den här servern för att jag verckligen gilllar gemenskapen här och vill bidra till att den fortsätter vara en trevlig och säker plats för alla jag tycker det är viktigt att hjälpa nya medlemmar att känna sig välkomna och säkerställa att reglerna följs så att servern förblir organiserad och respektfulll. Dessutom gillar jag att samarbeta med andra moderatorer och tycker att det är roligt att få vara med och forma en server jag trivs i.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption och abuse är vanliga problem inom moderating, särskilt för servervakter. Korruption innebär missbruk av makt eller privilegier för personlig vinning eller för att gynna vissa personer på bekostnad av rättvisa och transparens. korruption kan förekomma när en servervakt gynnar vänner eller specifika grupper genom att ignorera regelbrott.

Nekad

Du måste vara medlem i sammanlagt i 1 månad. Du får ansöka igen 2024-10-10. (Samt kontrollera hexid till nästa gång så det blir korrekt.)

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka