Nekad Leon423454 | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon423454

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? leontheman21

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Rashid Khalil han är 25 år och föddes 26 December 2000.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär gillar att hålla på med bilar och köra snygga bilar som går fort. Han gillar sina polare som han kan hänga med och prata mycket med och han älskar pengar också för han gillar att köpa nya saker och köpa bilar. Min karaktär är väldigt omtänksam försvarar sina vänner och är väldigt social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes i Syrien år 2000 han hade en brorsa en morsa och en farsa som dog i ett krig i Syrien å när kriget tog slut så åkte Rashid till Sverige för att starta ett nytt liv så han åkte till Sverige med sin bästa vän Dexo men hans bästavän flyttade till en stad som hette Vation men Rashid ville inte bo där så han flyttade nu till Unive. Han framtids plan är att skaffa nya och många vänner i staden och skaffa ett bra jobb Han vill bara få ett bra liv och ny start.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ge servern bra rp och vara mycket social och vara väldigt seriöst och kommer inte göra några regelbrott kommer göra så gott jag kan och försöka få så bra rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska försöka göra så rolig RP för båda personerna till exempel om poliserna skjuter mot kriminella ska poliserna och dom kriminella försöka göra så roligt som möjligt för både parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har brutit mot många saker förut när jag spelat på andra serverar men jag har lärt mig att man inte ska göra så igen så jag har lärt mig mycket om dom felen jag gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, det är när man använder sitt fordon som ett vapen. RDM, när man dödar någon utan anledning. Suntförnuft det är att man ska tänka logiskt hur man skulle göra i verkligheten. Social RP, det är när man ska socialasera sig fram inom RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat på många servrar innan så kan ganska mycket och har till och med varit staff på några som MOD. Och det ska bli kul att börja rpa på Unive och träffa nytt folk.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka