Accepterad Leon151l | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? leon151l

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Bobil kurt och han är 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, positiv och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bobil Kurt är föddes i tyskland med bara en mamma, hans mamma skaffade en kille i sverige så de flyttade dit, Bobil hade det svårt Både hemma och i skolan. Hans styv pappa misshandlade honom och sa att hans dröm om att bli polis kommer aldrig hända men i 9an så tog han tag i de och kämpade väldigt hårt, han kom in på ett bra gymnasium och efter det så tpg han polisutbildningen. Bobil tog polisintervjun och han fick Jobbet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt hög och realistisk rp nivå, jag kan bidra med väldigt roliga scenario, jag kommer vara en spelare som följe alla regler, jag kommer vara väldigt positiv och omtänksam i denna rp server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar och att man ska spela för båda parterna så båda har roligt och inte bara en

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot reglerna och fått hårda återgärder men det kommer inte upprepas

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm som är att man använder sitt fordon som ett vapen, Fear rp som är att man nt värnar om sitt liv, Rdm som är att man dödar utan andledning, Powergaming som är att man inte rpar på skador och suntförnuft som är att man nt tänker logiskt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Tillbaka