Nekad Leon151l | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? leon151l

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Bobil Kurt och är ungefär 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min Karaktär är glad, positiv och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bobil kurt föddes i italien med sin mamma och med sin tvillingsyster, Bobil och hans familj hade det inte så bra ekonomiskt. Både bobil och hans syster var nt så bra i skolan och bobil skolkade väldigt mpnga av hans lektioner. Bobils mamma hittade en man från sverige som hon började prata med. Bobils mamma och den här mannen valde att flytta till ett fint hus i stocholm tillsammans så bobil och hans syter var tvunga att åka till sverige. När de var i sverige var det inte samma som det var i italien, det var mycket kriminalitet i Sverige. Bobil ville ändra på de så han tog tag i skolan och valde att ta en polisutbildning och när Bobil tog sin polisintervju så fick han jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenrion. Jag kan bidra med en hög rpnivå, Jag kan bidr amed en karaktär som är possitiv och tänker inte bara på sig själv utan på andra också, Jag kan bidra med en karaktär som följer serverns alla regler. Jag kan bidra med en karaktär som gör så att folk vill stanna på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parterna ska ha rolig som tillexepel om du blir jagad av en bil som kör 200 och din bil kör 400 att du inte bara ska flyga iväg med bilen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har hänt att jag har brutit mot serverns regler, en av dessa regler var Lall, sen dess har jag skaffat en seriös rp och inte lallatl.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm som är att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen medvetet, Rdm som är att man inte ska döda nån utan en giltig andlening, Fear rp som är att man ska värna om sitt liv, Meta gaming som är att man tar information utifrån spelet in till spelet, suntförnuft som är att man ska tänka logiskt och göra saker som man hade gjort irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka