- Meddelanden
- 208
- Reaction score
- 4
Ban-referens
gzihxr — FiveM, Permanent
Anledning: fusk, har inget o göra på servern
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →
Berätta vad som hände valde att göra ett väldigt dumt val och det var att fuska på eran server, jag blev anticheat bannad och sedan unbannad, hedgehog bad mig komma support eftersom att han såg att det stod 100% fusk på anticheat bannen, så han valde att pc checka mig. Under pc checken så erkände jag till fusk eftersom att jag visste att jag hade fuskat på servern och att sanningen skulle komma fram förr eller senare. Jag blev då permanent avstängd för fuskare.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar absolut ansvar för det jag har gjort på servern, jag gjorde verkligen fel och det står jag upp för.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det inte är värt att fuska på fivem eftersom att det blir både tråkigt för mig och för andra spelare. Jag har insett att det inte alls är kul att fuska eftersom då vinner jag nästan alla scenarion och då blir det tråkigt till slut, när jag inte fuskade på eran server så tyckte jag att det var mycket roligare o rpa då. Ifall jag får chansen till en unban så kommer jag inte fuska.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge ögonen till chans eftersom att jag verkligen ångrar det jag gjorde och jag är en sådan person som håller mina ord och jag lovar att aldrig fuska på eran server igen. Jag tyckte inte ens att det var kul att fuska så varför ska jag göra om det?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja