Accepterad Leon151l | Ban Överklagan [ollebollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? @ollebollee

Bild på banmeddelande: 2CB5145D-DE4E-48EC-B9D1-EF801F66318E.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staff valde att banna mig eftersom att jag bröt mot serverns regler, den regeln jag bröt mot var powergaming och det jag gjorde var att jag skrev ’’skrapsår som blöder” när jag blev medvetslös utav en skottskada. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag lovar att detta inte kommer upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän var ute och tog över områden till vårat gäng, när vi tog över området i mirror park så kom det en bil, de pratade med oss och sedan så körde jag iväg, de förföljde oss så jag valde att hoppa ut ur bilen och rikta, de körde fram lite, hoppade ut ur bilen och började skjuta. Vi förlorade den där skottlossningen och jag dog. Vi inväntade någon som skulle kunna hitta oss och ta oss till sjukhuset, efter ungefär 20 min så såg en kille oss och tog mig till sjukhuset. Jag blev tagen till ett privat rum och sjuksköterskan skrev ”kollar puls” jag svarade med ”bra” sedan så skrev han ”kollar skador” då svarade jag ”skrapsår som blöder” sedan så blev jag vårdat och gick ut ur sjukhuset. När jag satt i min bil så fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var abssolut ingen felaktig ban, staffen gjorde helt rätt genom att banna mig eftersom att jag bröt mot serverns regler och det var verkligen fel av mig. Jag lovar att jag aldrig kommer göra om det och jag kommer alltid vara tydlig med vilken skada jag har när jag är i sjukhuset.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för fear rp, det jag gjorde var att jag var lite små kaxig när jag var kidnappad och sa ord såsom ”hållkäften” jag fick hårda åtgärder och har aldrig brytit mot regeln sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde göra i den där situationen är att jag borde ha skrivit te.x ”skottskada i högra benet” istället för att skriva skrapsår. Det var verkligen fel av mig och jag ångrar verkligen att jag inte skrev skottskada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag borde göra i den där situationen är att jag borde ha skrivit te.x ”skottskada i högra benet” istället för att skriva skrapsår. Kan du göra texten längre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och kommer inte heller göra det, jag hoppas att du är villig att ge mig en till chans olle.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka