Accepterad Leon151l | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? daplize

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staff valde att banna mig eftersom att jag var ute och pattrulerade när jag började höra skott på platsen jag var, jag var vid fots under tiden så jag sprang ner mot skottlosningen, skottlossningen var i ett garage och jag stod bakom väggen till garaget istället för att srpinga ifrån platse noch kontakta polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute uppe vid stora banken (escobarhuset) sedan började jag höar skott runt om mig, jag skicka 3 panic buttons och kontaktade polisen sedan ag sprang ner mot skottlossningen och gömde mig på andra sidan väggen, jag väntade tills skottlossningen var över och sedan sprang jag in i garaget och letade efter döda kroppar eftersom att jag är sjukvårdare, jag såg inga döda kroppar så jag sprang mot polisn, där de låg 4 döda kroppar och sedan skulle jag hjälpa de men jag fick en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felatkig ban eftersom att det var jag som sprang ner mott skottlossningen istället att springa ifrån den, jag förstår varför satffen valde att banna mig och jag ångrar det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för suntförnuft, jag slog en kille på en polisstation, det var fel av mig att göära de men jag är en person som lär sig av mina misstag så det har aldirig hänt igen att jag har blivit bannad av den saken och det kommer vara samma nu också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda, när jag hörde skotten så borde jag springa ifrån platsen för att värna om mitt liv och jag hade kunnat invänta polisen och att de säkrar av området innan jag kan ingripa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja dcet har jag, att aldrig stanna kvar på en plats där det sker en aktiv skottlossning, och springa därifrån så långt jag kan ifall jag hör skott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och kommer inte heller fråga om de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka