Accepterad Leon151l | Ban Överklagan [Vovis_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att denna staff valde att banna mig eftersom att jag bröt mot serverns regler och utförde något väldigt orealistikt, jag försöktre fly från en plats och fick ett tazer skott och jag fortsatte springa sedan fick jag 2 till och försökte fortfarande springa iväg från polisen. Det var verkligen fel av mig och väldigt orealistisk rp att man fortsätter springa när man har fått tazer skott i ryggen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det jag gjorde var att jag var uppe vid laligas bunker när de blev stormade av polisen. Jag och en vän tänkte utföra ett roligt scenario genom att vi sak åka dit som Journalister, filma runt och ta intervjuer med folk, men så fort vi kom dit så grep de min vän eftersom att han tydligen var efterlyst. Jag som en så bra vän jag är försökte soklart bära med honom och fly så jag försökte åka in där han stod med en motorcyckel när jag åker in så hoppar jag av och ska försöka bära upp honom men det går inte så jag väljer att springa iväg och då så börjar en polis jaga mig med tazer, han tazar mig och försöker gripa mig jag tar mig ut ur handfängslarna och försätter springa så han gjorde det igen och jag tog mig ut ennu en gång och forsatte springa, sedan så gjorde han det igen och jag tog mig ut ennu en gång och fortsatte springa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var sbolut ingen felaktig ban, vovis gjorde helt rätt utav att banna mig eftersom att jag fortsatte springa när jag hade fått tazer skott i ryggen som är väldigt orealistiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för lall, det jag gjorde var tat jag slog en perosn som sjukvårdare, men jag har verkligen lärt mig utav mitt misstag och har inte brytit mot regeln lall sen dess. Och det kommer inte heller hända att jag gör om detta heller vovis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vid det första tazer skottet hade jag kunnat stanna och låtit polisen gripa mig för att kunna göra rpn så realistisk som möjligt. Jag ångrar verkligen att jag forsatte springa och jag kan lova dig att detta inte kommer upprepas vovis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något utav denna ban, det är att alltid ha en väldigt hög rp nivå och alltid utföra saker som ser realistiskt ut. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag hoppas att du är villig att ge mig en till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka