Nekad Leon151l | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? leon151l

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag har blivit tipsad av andra att det är ett väldigt roligt område att jobba i , jag har också sett hur positivt det är i detta comunityt och jag vill bli en del av det. Jag vill bli MA eftersom att jag har rpat på unive i ett tag nu och jag vill göra nått mer än att bara rpa på den här servern, jag vill kunna hjälpa till med att ta medlemskaps intervjuer och att kolla på folks medlems ansökningar eftersom att på den senaste tiden så verkar det som att det bara är staffs som gör det, och för att underlätta för de så kan jag göar det istället. När jag rpar så händer det rätt så ofta att jag stöter på icke medlemmar och jag vill kunna hjälpa de att få medlemskap på denna servern. Jag vill bli MA för att kunna ändra på betydelsen för att ha medlem eftersom i nuläget ser verkar det som att Medlem är en roll som alla har, det finns till och med folk som inte ens kan serverns regler som har medlems rollen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom att jag är en pratglad individ, jag är hjälpsam, jag har det som krävs för att vara MA, jag är positiv, jag är en lättlärd individ och lär mig av mina misstag. Jag tycker att ni ska välja mig eftersom att jag är väldigt aktiv och kommer vara väldigt aktiv. Jag tycker att ni sak välja mig eftersom att jag kommer vara lika hård mot alla och inte acceptera eller neka en ansökan för att jag har haft ett förflutna med individen. Ifall jag ser nått fel i någons ansökan så ska jag alltid påminna de om vad de kan göra bättre tills nästa gång. Jag är också erfaren inom MA och vet vad som krävs för att vara de.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta personer med positivitet, att man alltid ska både låt och bemöta andra profesionnellt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? I nuläget känns medlemskap på servern något alla spelare får och inte exklusivt. Medlems rollen ska vara något man förtjänar och jobbar sig till och inget som delas ut till alla, det händer väldigt ofta att folk som har medlem bryter mot serverns regler och det tycker jag inte borde hända eftersom att när man är medlem så borde man kunna alla severns regler för att förhindra att medlemmar bryter mot serverns regler ska jag se till så att folk lär sig alla regler när det väljer att ansöka till medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de som är medlemmar på unive ska kunna alla serverns regler, att de ska ha erfarenhet inom rp, att de ska ha rollspelat på servern i ett par veckor och att man är seriös inom rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? När man är medlemskaps ansvarig så tycker jag att man har ansvar för alla medlemmar, att kollar på folks ansökningar, att man tar intervjuer och att man kanske tar reports lite då och då. Jag tycker att en medlemskaps ansvarig också ska kunna underlätta för alla staffs där ute.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag: 15:00-22:00 Tisdag: 16:00-22:00 Onsdag: 16:30-22:00 Torsdag: 16:00- 22:00 Fredag: 18:00-02:00 Lördag :18:00-02:00 söndag: 14:00-22:00 Detta beror också helt på om jag har lov osv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag känner att jag har berättat allt ni behöver veta om mig

Senast ändrad:
+rep Bra rollspelare och väldigt utmärkt kandidat till medlemskaps ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka