Nekad Leon10 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
17
Ditt discord namn: leonvonadelkvist

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim samt indragen test medlem

Vem/vilka tog beslutet? Bubbegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs pågrund av att staffs ser att jag gör fel då jag svänger vänster när en polisbil kommer flygande mot mig.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att jag fick ej en chans att förklara vad som hänt ingen bevis skickat till mig ingenting bara indragna roller direkt. Jag tycker att det är felaktigt för att jag innte i detta fall gjorde något fel då jag ser att en av minna kör förbi mig i andra filen. Jag väljer då att svänga efter för att se vad som händer om då minn grabb tex blir jaggad av det vi har krig med. Jag svänger då ut för att följa efter nnär enn polisbil kommer i flygannde fart bakom honom och kör rakt inn i mig vilket ser ut som att jag då pittar honom. Från staffs sida förstår jag att detta ser fel ut och det är därför jag vill be om ursäkt till då bubbelgum i dtta fallet. Jag tycker även att det är lite hårt att banna mig då jag blir av med min test medlems roll om någon dag det hade räkt med någon slags varning och sedan kanske i värsta fall en krim varning. Jag tycker att jag i detta fall gjorde ett väldigt lite fel och fick en väldigt hård återgärd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Inget bevis finns då jag ej fått bevis skickat till mig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill även tilläga att det är såklart okej för mig att kvarstå med min ban men just krimrollen och test medlemsrollen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka