Accepterad Leon00 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: .leon00

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag är handlingskraftig. Det som får mig att sticka ut är att jag får saker gjort istället för att prata. Jag tar även intiativ och bidrar till gemenskapen. Som staff kommer jag välja ett visst område och sedan hålla mig till det, jag hoppas att det kommer resulterare i en expertis och såsmåning om bli mitt expert ämne.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tror att många staffs antigen inte orkar eller vill ta tag i saker. Jag tror att det är ett återkommande problem i flera sammanhang och inte bara staff. Jag tror också att många staffs hoppar runt till en massa olika avdelningar istället för att hålla sig till ett.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa detta genom att manna på varandra att både hålla sig till området men också få saker gjorda.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Proffisionalism är A&O. Unive har skalat upp till den punkten där det inte längre är en spel server utan ett faktiskt bolag och för att upperätthåla serverns image måste personalen på servern göra sitt yttersta för att verka proffsionella. Oseriösa staffs kan resutlera i oseriösa medlemmar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går 2an på gymnasiet och rpar en del så det blir tufft, men absolut inte omöjligt. Jag kommer åtminstånde få in ett par timmar i veckan. Jag tror också det handlar mycket om vad man gör med timmarna man är online. Man kan tex vara online 10h om dagen, men ändån åstadkomma mindre än någon som verkar 5 h i veckan. Det handlar om handlingskraftighet och beslutsamhet.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja tidigare mods.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, men jag kommer hålla mig till ett område och göra det till mitt expert område.

+rep måste vara den mest kompetenta kandidaten... efter mig hehehe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka