Accepterad Leon Thedeby | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214950233/

Ditt Hex-ID: 11000014ac8f759

Vad är din discord tagg? Thedeby#9052

Vem var det som bannade dig? kabbe#3053

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-30 211527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär vet jag varför de bannade mig jag var i en skottlossning vid såkallat tvätten jag sköt 2 stycken men i den fighten så använda jag mig av /e cop för att vinna scenariot jag vet så jävla dålig stil av mig förstår verkligen inte hur jag kunde tänka men det var för att jag hade nyss köpt in en ny glock som jag inte skulle vilja tappa och då kom jag i en skottlossning och då var jag somsagt egoistisk så jag ville vinna scenariot och använda mig av /e cop jag så det var därför jag vet att de bannade mig och jag har spelat på unive i flera månader nu och har samanlagt fått 7 bans och de fläste var felaktiga och ifrån när man var icke medlem och inte visste vad rp var jag har gjort feta scenarion ofta men nu orkade jag inte med att andra e copar hela tiden och då skulle jag testa själv som var det största fucking misstaget inom hela min fivem karriär har aldrig varit såhär egoistiskt men jag var på dåligt humör hade inte haft den bästa dagen men det är inte en ursäkt min morfar dog också för 1 månad sedan och det påverkar lite men inte bortförklaring många andra har nog sagt något liknande så ni kanske inte fattar men om ni verkligen behöver bevis på det så kan jag visa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i mitt gäng hus och bestämde mig för att jag skulle dra och tvätta på tvätten jag frågade om jag kunde köpa in en glock och då gjorde min vapen ansvariga de åt mig jag drog och köpta ammo och sedan skulle dra till tvätten och tvätta lite svarta pengar men som vanligt kom några med dragna vapen jag började avlossa skott då jag vart skit rädd jag blev skjuten i benen så jag använda mig av /e cop och sedan dödade jag mannen de spammade sedan ut i chatten han e copade ressa och redan då fattade jag att jag hade gjort ett stort misstag som jag inte kommer glömma i min fivem karriär jag har aldrig varit en problem spelare eller något har mest velat spela spelet och ha kul med just den dagen hade jag en dålig dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte det var jag som var egoistisk som fan och kommer lära mig av misstaget även om jag blir unbannad eller inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela för alla parterna så alla hade haft kul nu blev det att alla had tråkigt för jag hade dålig dag och var egoistisk och de andra fick ha tråkigt för de inte fick ha någon rolig rp som man faktiskt kan skratta och har kul åt hade inte behövt dra dit om jag var på dåligt humör ens borde inte ha rpat den dagen borde ha gått in dagen efter när jag faktiskt kan ha roligt inom min rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela för alla parterna så alla hade haft kul nu blev det att alla had tråkigt för jag hade dålig dag och var egoistisk och de andra fick ha tråkigt för de inte fick ha någon rolig rp som man faktiskt kan skratta och har kul åt hade inte behövt dra dit om jag var på dåligt humör ens borde inte ha rpat den dagen borde ha gått in dagen efter när jag faktiskt kan ha roligt inom min rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja otroligt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka