Accepterad Leon Madestrand | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Madestrand

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121802488/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon Madestrand#7497

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Björn Johansson och är 25år gammal. Min pappa jobbade som polis, men dog under ett väpnat rån. Björn har varit polis i många städer och sedan lagt det bakom sig för att bli taxichef. Björn letar nu efter en stad där han kan spendera resten av sitt liv och jobba med något som han tycker om. Björn är händig och stark. Han var även ett av de smarta barnen när han gick i skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har fått höra att det här är en riktigt bra rp server. Jag har länge letat efter en bra server med seriös rp. Jag kommer att följa alla regler och bidra med bra rp för mig och andra. Jag har även kompisar som spelar på denna server. Jag har aldrig blivit bannad från någon server. Jag vill också testa lite nya servrar för att kunna hitta den som är bäst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag nämnde så har jag fått höra att detta är en väl utvecklad server och så har jag märkt att det är extremt många som är aktiva på servern vilket gör att man lättare kan skapa scenarion och lära känna nya människor.

Hur hittade du Unive? Jag har för länge sen hört talas om Unive och även fått höra av kompisar att det är en riktigt bra och utvecklad server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna ha en utvecklad karaktär där jag bidrar med bra rp för mig och för andra människor. Jag vill också kunna ha ett roligt jobb med ett trevligt umgänge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna lära mig att rp:a på ett bättre sätt och kunna öka min förmåga att prata med andra människor som jag inte känner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag håller på att skapa en server just nu, men jag är inte så aktiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka