Nekad Leon KV | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? toris/Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-25 215626.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde banna mig då dom trodde jag använde mig av något typ av fusk. Kan fof visa mitt klipp ifall ni kan unbanna ur dc så jag kan skicka det till er eller ta det i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på kvällen sen gick jag och la mig o sov, sen gick jag till skolan och kom hem, lite senare på kvällen så blir jag bannad i krim och vanliga dcn samt får notiser från unviesync. Då står det du har blivit bannad för fusk. Och jag hade inte spelat den dagen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en väldigt felaktig ban då dom utgår från något clipp, gissar jag på för jag fick inte sitta i support + att jag inte fick något bevis. Sedan får jag en notis av min vän som har fått tag på ett klipp där jag hsar 2 i en bil som skrev i ooc att jag fuska efter att jag hade dödat de. Jag får tag på klippet och i klippet så skjuter jag brevid bilen som träffar en i bilen, detta tror jag är vad jag e bannad för och detta är ett dsync skott. Om man hade tagit mig i support hade jag vissat min pov som hade visat på att alla mina skott jag sköt gick på bilen, eller på dom i bilen. Därför tycker jag att det är väldgit felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för powergaming/ springer med en i th. Har aldrig gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej utan att om jag hade fått en chans att visa mitt klipp i support eller liknande så hade jag inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka