Nekad Leon Granfeldt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_.

Vem var det som bannade dig? Har ingen anning

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-22 115820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning , det är så att jag blev unbannad av 320 sen efter det har jag varit utomlands och skulle gå in rpa igen och köpa krim så hittar jag inte unive discorden går in så får jag upp att jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har it rpat efter min bann ens så fattar inte varför jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte ens vad jag har gjort för att få den högsta bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp som var felaktig och fick tillbaka roller av toris

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning

Har du lärt dig någonting efter din ban? svårt att svara på denna frågan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och ifall ni hittar bevis eller en anledning varför jag är bannad hade ni kunnat skriva ett svar varför jag är bannad eller bevis t mig i pm

Du ska ej vara unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka