Accepterad Leon Granfeldt | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Xyou_.

Vad är ditt Hex:ID 1100001669e35aa

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är en mycket aktiv spelare på unive då jag spelar 5 timmar om dan i snitt. Oxh jag är en person som inte tolererar lall o vidare. Inget trams utan rent och fin rp. Har okså bara varit bannad cirka 5 ggr på 2 år så jag vet vad som är rätt och fel

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/jXcg9M1qY_gQTpyea?invite=cr-MSxyaXksMjM2MjI0MTIy

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att Tex hålla o försöka minska på lall på utsatta ställen som toget marja sjukan osv. Och att hålla en bra rp nivå själv inget lallade. Och iallmenhet bara ha bra rp sncarion tex om de va skott lossning och alla skriver i ooc och vi vill inte ha att man skriver i ooc utan man kan lösa de ig eller i supp

Varför vill du bli servervakt på servern? å jag har varit me ett tag och splelat mycker unive så ser jag många platser där de kan vara extremt lalligt. Med tex ice medlemmar eller bara slags mål på typ marija. Och vi vill inte ha sånt för de förstör vårn rp när de kommer folk som lallar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om jag tex skulle inte få som jag vill i ett scenario och väljer att kicka spelaren som vinner då är de ju korruption och abuse kan ju tex vara om jag sprängt en heli och den ligger mitt ute får jag inte dv och hämta en ny för då blir ju de abuse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka